فروش ۳۰۰,۰۰۰ واحدی سری جدید ردمی نوت ۹ تنها در چند ساعت - تکفارس 
فروش ۳۰۰,۰۰۰ واحدی سری جدید ردمی نوت ۹ تنها در چند ساعت - تکفارس 

فروش ۳۰۰,۰۰۰ واحدی سری جدید ردمی نوت ۹ تنها در چند ساعت

مجید مهرعلی
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - 19:00
فروش ۳۰۰,۰۰۰ واحدی سری جدید ردمی نوت ۹ تنها در چند ساعت - تکفارس 

هفته گذشته، شیائومی سه عضو جدید از سری ردمی نوت ۹ را معرفی کرد. این سه محصول ردمی نوت ۹ ۵G، ردمی نوت ۹ پرو ۵G و ردمی نوت ۹ ۴G هستند و پیچیدگی بیشتری را در بحث درک تمام اعضای این خانواده به‌ وجود می‌آورند.

این گوشی‌های جدید به‌تازگی وارد بازار چین شده‌اند و شرکت سازنده توانسته است در چند ساعت حدود ۳۰۰,۰۰۰ عدد از آنها را به فروش برساند. بعد از فروخته شدن این تعداد از محصولات، ردمی در حساب کاربری خود در ویبو برای این موفقیت تصویری را منتشر کرد و این خبر خوب را با هواداران خود به اشتراک گذاشت.

ردمی نوت ۹ ۴G، نوت ۹ ۵G و نوت ۹ پرو ۵G همگی قیمت‌های هیجان‌انگیزی دارند، اما این نسخه پرو است که با نرخ‌ تازه‌سازی ۱۲۰Hz، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمتی برابر با ۲۴۳ دلار یک سر و گردن از دیگران بالاتر است.

پس جای تعجب ندارد که این گوشی‌ها فروش خیلی خوبی را تجربه کرده‌اند. برای خارج از کشور چین، کاربران می‌توانند ردمی نوت ۹ پرو ۵G را با حسگر دوربینی متفاوت و با نام می ۱۰T لایت ۵G خریداری کنند و ردمی نوت ۹ ۴G نیز همان پوکو M3 با یک نام تجاری متفاوت است. در حال حاضر در جهان برای تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U که به ردمی نوت ۹ ۵G نیرو می‌بخشد، مشابهی وجود ندارد، البته فعلاً.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید