هواوی اپلیکیشن موویت را به اپ‌گالری می‌آورد - تکفارس 
هواوی اپلیکیشن موویت را به اپ‌گالری می‌آورد - تکفارس 

هواوی اپلیکیشن موویت را به اپ‌گالری می‌آورد

مجید مهرعلی
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - 14:00
هواوی اپلیکیشن موویت را به اپ‌گالری می‌آورد - تکفارس 

هواوی در چالش بزرگ تبدیل کردن اپ‌گالری (AppGallery) خود به جایگزین مناسبی برای گوگل پلی استور هرروز پیروزی‌های کوچک جدیدی کسب می‌کند. این شرکت به‌تازگی از اپلیکیشن موویت (Moovit) رونمایی کرده که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌ها در زمینه رفت‌وآمد شهری است. کاربران از این پس می‌توانند این اپلیکیشن را از فروشگاه خانگی هواوی دریافت و از آن برای حل مشکلات رفت‌وآمد شهری خود استفاده کنند.

موویت یک سرویس خدماتی است که می‌توان از آن برای برنامه‌ریزی سفر نیز استفاده کرد. این پلتفرم اطلاعات موردنیاز خود را از شرکت‌های حمل‌و‌نقل عمومی سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند و برای کاربران مسیریابی نقطه‌به‌نقطه را به ارمغان می‌آورد، البته در مناطقی که امکان آن موجود باشد.

بیش از ۸۶۵ میلیون نفر در ۳۲۰۰ شهر در ۱۰۶ کشور از موویت برای استفاده از اتوبوس، مترو، قطار، دوچرخه، اسکوترهای برقی و اشتراک خودرو استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر در اپ‌گالری هواوی قابل دریافت است، اما از طریق سایت moovitapp.com نیز می‌توان به آن دسترسی داشت. شرکت سازنده اپلیکیشن گفته است که رابط کاربری وب این سرویس را برای مرورگر هواوی سفارشی‌سازی کرده است، اما می‌توان با هر دستگاهی به‌صورت مجازی به آن دسترسی داشت.

عملکرد قدرتمند موویت ناشی از کتابخانه بزرگ داده‌های حمل‌ونقل عمومی آن است و ارتشی از ۷۰۰ هزار داوطلب که به‌عنوان ویرایشگر به تغییر معیار‌های محلی کمک می‌کنند. با یاری اپ‌گالری هواوی، این اپلیکیشن مسیریابی دست‌کم در ۱۰۰ کشور و ۴۵ زبان قابل استفاده خواهد بود.

پیش‌تر، هواوی ورود اپلیکیشن‌های هیر وی‌گو (HERE WeGo)، تام‌تام‌گو (TomTomGo)، مپس.می (Maps.me) و سایجیک (Sygic) را به قفسه فروشگاه مجازی خود خوش‌آمد گفته بود و در این وضعیت آشفته به کاربرانی که می‌خواهند نسب به گوشی‌های این شرکت وفادار باشند، انتخاب‌های شایسته‌ای را پیشکش می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید