نصب استورهای مختلف در آندروید ۱۲ راحت‌تر خواهد بود - تکفارس 
نصب استورهای مختلف در آندروید ۱۲ راحت‌تر خواهد بود - تکفارس 

نصب استورهای مختلف در آندروید ۱۲ راحت‌تر خواهد بود

خشایار جهانی
۸ مهر ۱۳۹۹ - 10:30
نصب استورهای مختلف در آندروید ۱۲ راحت‌تر خواهد بود - تکفارس 

شرکت گوگل اعلام کرد می‌خواهد نصب استورهای جایگزین پلی استور را در آندروید ۱۲ آسان‌تر کند. طبق گفته این شرکت، از آن‌جایی که بیشتر گوشی‌های موبایل با دو استور نصب شده عرضه می‌شوند، باید نصب دیگر استورهای جایگزین نیز مدنظر قرار گیرد. این شرکت بیان کرد که به دلیل این‌که بسیاری از پرداخت‌ها و کارهای آنلاین با گوشی موبایل و از طریق گوگل پلی انجام شده و بسیاری از آن‌ها برای پرداخت از سیستم صورت‌حساب همان گوگل پلی استفاده می‌کنند و هزینه خدمات را این‌گونه پرداخت می‌کنند، آن‌دسته از برنامه‌هایی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند خریدها و پرداخت‌های خود را از طریق گوگل پلی انجام دهند، می‌توانند از استور جایگزین استفاده کرده و پرداخت‌ها را از آن طریق انجام دهند.

با این‌حال، گوگل به توسعه‌دهندگانی که با گوگل پلی و سیستم پرداخت آن سازگار نیستند تا ۳۱ سپتامبر فرصت داده است تا راه‌حلی پیدا کنند وگرنه از این استور خارج خواهند شد. همچنین شرکت‌هایی که به‌تازگی اضافه شدند می‌توانند بدون پرداخت هزینه خدمات از سرویس‌های گوگل استفاده کنند. گوگل به توسعه‌دهندگان اجازه نمی‌دهد که مالیات پرداختی برای استفاده از هزینه را بدانند اما آن‌ها را آزاد گذاشته تا از طریق ایمیل یا وبسایت خود پیشنهادهای خرید را ارائه دهند.

شاید از بسیاری از جهات کار گوگل و اپل شبیه به هم باشد اما با این تفاوت بزرگ که در نهایت کاربران می‌توانند به‌صورت مستقیم از شرکت‌های مختلف بدون واسطه (استور) خرید کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید