طراحی نسخه Fan Edition گلکسی S20 لو رفت - تکفارس 
طراحی نسخه Fan Edition گلکسی S20 لو رفت - تکفارس 

طراحی نسخه Fan Edition گلکسی S20 لو رفت

افشین نوری
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - 12:00
طراحی نسخه Fan Edition گلکسی S20 لو رفت - تکفارس 

انتظار می‌رود که سامسونگ در آینده نزدیک از نسخه ارزان‌قیمت گوشی گلکسی S20 موسوم به نسخه طرفداران یا Fan Edition رونمایی کند. امروز وب‌سایت PriceBaba با همکاری Onleaks، طراحی این هندست را که مبتنی بر مشخصات کیس لورفته‌ی آن است منتشر کرده است.

این گوشی شباهت‌هایی با گلکسی S20 دارد، اما قاب پشت آن بسیار شبیه به گلکسی نوت ۲۰ است. نمایشگر این نسخه حاشیه‌های نسبتا بزرگ‌تری دارد، اما همچنان در کناره‌ها دارای لبه‌های خمیده است. قاب پشت این گوشی هم مثل نوت ۲۰ از پلاستیک مات با فریم فلزی ساخته شده و نمایشگر ۶.۴-۶.۵ اینچی آن یک دوربین سلفی هول پانچ خواهد داشت.

ابعاد دستگاه نیز ۱۶۱x۷۳x۸ میلیمتر خواهد بود. ماژول دوربین پشت این نسخه شبیه به S20 است و دوربین‌های آن شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر خواهند بود. دوربین سلفی هم احتمالا یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

نسخه طرفداران گلکسی S20، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نخواهد داشت و ممکن است از یک حسگر اثرانگشت داخل نمایشگر بهره خواهد برد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی باشد و نمایشگر آن از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. انرژی دستگاه را نیز یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. این نسخه به احتمال زیاد از استاندارد IP68 پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد. ضمنا، این هندست اندروید ۱۰ با رابط کاربری OneUI 2.5 احتمالا دارای دو نسخه ۵G و LTE خواهد بود که نسخه ۵G آن به قیمت ۷۵۰ دلار در اکتبر امسال عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید