مشخصات و رندرهای تبلت‌های هواوی میت‌پد T10 و T10s فاش شد - تکفارس 
مشخصات و رندرهای تبلت‌های هواوی میت‌پد T10 و T10s فاش شد - تکفارس 

مشخصات و رندرهای تبلت‌های هواوی میت‌پد T10 و T10s فاش شد

افشین نوری
۲۲ تیر ۱۳۹۹ - 14:30
مشخصات و رندرهای تبلت‌های هواوی میت‌پد T10 و T10s فاش شد - تکفارس 

به‌تازگی مشخصات و رندرهای تبلت‌های هواوی میت‌پد T10 و T10s فاش شده‌اند که به ما دید بهتری درباره این دو تبلت میان‌رده می‌دهند.

اگر از T10s شروع کنیم، این تبلت مجهز به نمایشگر ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل و چیپست کایرین ۷۱۰A در کنار ترکیب‌های حافظه ۲/۳۲ و ۳/۶۴ گیگابایتی است. یک شیار کارت microSD هم برای افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

منبع تغذیه دستگاه یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای اندروید ۱۰ در کنار رابط کاربری EMUI 10.1 خواهیم بود.

همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت تبلت با قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو آن وجود دارد.

از طرف دیگر، میت‌پد T10 دارای نمایشگر کوچکتر ۹.۱ اینچی با رزولوشن پایین‌تر ۱۲۸۰x۸۰۰ پیکسل است. این تبلت از ترکیب حافظه ۲/۱۶ و ۲/۳۲ گیگابایت بهره می‌برد و برخلاف T10s که مجهز به بلندگوهای Harman Kardon است از بلندگوی‌های استریو با فناوری Histen 6.0 هواوی استفاده می‌کند.

ما هنوز اطلاعاتی درباره اینکه این تبلت‌ها چه زمانی روانه بازار خواهند شد نداریم، اما حدس می‌زنیم که این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید