گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌فون ۳ در اول مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌فون ۳ در اول مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌فون ۳ در اول مرداد معرفی خواهد شد

افشین نوری
۱۲ تیر ۱۳۹۹ - 21:00
گوشی گیمینگ ایسوس راگ‌فون ۳ در اول مرداد معرفی خواهد شد - تکفارس 

ایسوس هفته گذشته گفت که در ماه جولای از گوشی راگ‌فون ۳ رونمایی خواهد کرد و حالا امروز اعلام کرد که این گوشی گیمینگ در تاریخ ۱ مردادماه (۲۲ جولای) معرفی خواهد شد.

ایسوس این خبر را در وب‌سایت رسمی خود با نمایش دادن یک تایمر که در تاریخ ۱ مرداد ماه به پایان می‌رسد داده است. رویداد معرفی راگ‌فون ۳ ساعت ۱۱ شب به وقت محلی و به‌صورت آنلاین پخش خواهد شد.

ایسوس هنوز صحبتی درباره مشخصات راگ‌فون ۳ نکرده است، اما طراحی این گوشی قبلا در یک تیزر ویدئویی فاش شده بود. راگ‌فون ۳ همچنین اخیرا با مشخصات کامل در وب‌سایت TENAA رویت شده است که این مشخصات شامل نمایشگر ۶.۵۹ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD، حسگر داخل نمایشگر، تا ۱۲ گیگابایت رم و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه، اندروید ۱۰ و یک باتری ۵۸۰۰ میلی‌امپرساعتی می‌شوند. راگ‌فون ۳ از شبکه ۵G دو حالته پشتیبانی خواهد کرد و مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۳.۰۹ گیگاهرتز که ممکن است اسنپدراگون +۸۶۵ باشد خواهد بود.

در بخش دوربین‌ نیز راگ‌فون ۳ در مجموع چهار دوربین خواهد داشت که وب‌سایت TENAA فقط مشخصات دو تای آن‌ها را مشخص کرده است: دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۳ مگاپیکسلی.

وب‌سلیت TENAA همچنین گفته است که راگ‌فون ۳ دارای زوم اپتیکال ۸ برابر خواهد بود، بنابراین ما با اطمینان می‌توانیم بگوییم که یکی از سه دوربین پشت آن از نوع تله‌فوتو و دوربین دیگر احتمالا از نوع اولتراواید خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید