سامسونگ گلکسی فولد ۲ بدون ناچ فاش شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی فولد ۲ بدون ناچ فاش شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی فولد ۲ بدون ناچ فاش شد

فاطمه آهنگریان
۵ تیر ۱۳۹۹ - 20:45
سامسونگ گلکسی فولد ۲ بدون ناچ فاش شد - تکفارس 

با نزدیک شدن به رونمایی سامسونگ گلکسی فولد ۲، می‌توان انتظار داشت که رونمایی از این گوشی هوشمند نیز افزایش یابد. آخرین افشاگری، تصویری است که حاشیه‌های باریک‌تر و صفحه نمایش ظریف این دستگاه جدید را نشان می‌دهد.

این تصاویر توسط وب‌سایت Ice Universe ارسال شده است که این رندر احتمالاً بیشتر نشانگر طرح ناپایدار دوربین سلفی نسبت به دستگاه واقعی است که به نظر می‌رسد نسبت ابعادی عجیب دارد.
سامسونگ گلکسی فولد ۲ بدون ناچ فاش شد - تکفارس 

طبق گفته وب‌سایت Ice Universe، گلکسی فولد ۲ از نمایشگر داخلی ۷٫۷ اینچ (در مقابل ۷٫۳ اینچ در اصلی فولد ۲) بهره خواهد برد، چیزی که مطابق با آنچه چند روز گذشته گزارش شده است. این افشاگر همچنین اطلاعات جالب دیگری درباره تلفن تاشو آینده سامسونگ را فاش کرد. سامسونگ گلکسی فولد ۲ دارای یک حاشیه نسبتاً نازک‌تر است – تنها ۳٫۸ میلی‌متر!

شایعات مربوط به دوربین سلفی در نمایشگر فولد ۲ چند ماه است که به گوش می‌رسد، اما بعدا اعتقاد بر این بود که طراحی حفره پانچ، دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد، همانطور که در مورد جدیدترین پرچمداران سامسونگ وجود دارد. اکنون، Ice Universe اطلاعات جدیدی درباره طراحی حفره پانچ به اشتراک گذاشته است. این افشاگر نشان داده است که قطر پانچ سوراخ ۴٫۸ میلی‌متر خواهد بود.
گفته می‌شود که گلکسی فولد ۲ از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد و به شبکه اتصال ۵G نیز مجهز شده است. همچنین شایعه است که فولد ۲ یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که بیشتر از ظرفیت باتری فولد اصلی است. واقعیت جالب دیگر در مورد فولد ۲ آینده این است که این اولین گوشی خواهد بود که دارای یک شیشه Ultra-Thin است. در حال حاضر قیمت دقیق فولد ۲ در دسترس نیست، اما منابع مختلف اظهار داشتند که ممکن است فولد ۲ ارزان‌تر از فولد اصلی باشد. البته، باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم که صحت دارد یا نه.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید