رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد - تکفارس 
رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد - تکفارس 

رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد

فاطمه آهنگریان
۸ خرداد ۱۳۹۹ - 23:59
رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد - تکفارس 

کمپانی سامسونگ در چند سال اخیر گوشی‌های پرچمدار خود را در رنگ‌های جذابی تولید و عرضه کرده است. برای مثال می‌توانیم به رنگ گرادیانی فوق‌العاده زیبای گلکسی نوت ۱۰ اشاره کنیم. اما به نظر می‌رسد که این کمپانی کره‌ای در تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ سعی کرده است که محافظه‌کارانه عمل کند.

حذف رنگ گرادیانی براق، اضافه شدن رنگ‌های سبز و مسی

وب‌سایت GalaxyClub در گزارش جدید خود اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ را در سه رنگ روانه بازار کند. البته باید خاطر نشان کنیم که ممکن است با توجه به میزان تقاضا، سامسونگ گوشی‌های خود را در رنگ‌های جدید تولید و عرضه کند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

جهت یادآوری باید اشاره کنیم که گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ مجموعاً در پنج رنگ عرضه شد؛ گرادیانی براق، گرادیانی سفید، گرادیانی مشکی، گرادیانی صورتی و گرادیانی قرمز. اما این کمپانی کره‌ای تصمیم گرفته است که فقط رنگ مشکی را در رنگ‌بندی گوشی گلکسی نوت ۲۰ لحاظ کند.

علاوه بر این انتظار می‌رود که گوشی هوشمند مذکور در رنگ سبز نیز تولید شود. در حال حاضر مشخص نیست که رنگ سبز گلکسی نوت ۲۰ دقیقاً به چه صورت خواهد بود اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ از همان سبز بلوری گلکسی S10 و یا سبز زمردی گلکسی S6 اج پلاس استفاده کند.

همچنین باید به رنگ مسی اشاره کنیم که به احتمالاً جزو رنگ‌بندی گلکسی نوت ۲۰ خواهد بود. لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ در سال ۲۰۱۸ گوشی گلکسی نوت ۹ را در رنگ مسی متالیک روانه بازار کرد و انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۲۰ هم در همین رنگ عرضه شود.

رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس در رنگ‌های گرادیانی براق، گرادیانی سفید، گرادیانی مشکی و گرادیانی آبی تولید شد. اما سامسونگ برای این گوشی هم فقط رنگ مشکی را نگه می‌دارد. همچنین سامسونگ برای این گوشی هم از رنگ مسی استفاده خواهد کرد. متأسفانه این گوشی در رنگ سبز تولید نخواهد شد.

طراحی گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰

فارغ از بحث رنگ‌بندی، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تغییرات مهمی را در طراحی پرچمداران جدید خود اعمال کند. مهم‌ترین تفاوت طراحی این گوشی ها در مقایسه با گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ در بخش برآمدگی ماژول دوربین خواهد بود.

رندرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که ماژول دوربین این گوشی‌ها به مراتب بزرگتر از نمونه موجود در گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس خواهد بود، اما در مقایسه با ماژول دوربین گلکسی S20 اولترا مقداری کوچک‌تر خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد در اطراف هر سنسور یک حلقه تعبیه کند که باعث می‌شود همه سنسورها یکسان به نظر برسند.

رنگ‌بندی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ پلاس ۵G مشخص شد - تکفارس 

در پنل جلویی نیز سامسونگ به اعمال تغییرات جزئی بسنده می‌کند و فقط خمیدگی لبه‌ها و حاشیه‌های اطراف نمایشگر را کاهش می‌دهد. کاهش خمیدگی لبه‌های نمایشگر باعث می‌شود که فضای بیشتری برای کار با قلم S-Pen ایجاد شود.

مشخصات فنی و تاریخ عرضه سری گلکسی نوت ۲۰

گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس در رویداد Unpacked که در شهریورماه (ماه اوت) برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی ها در اواخر همان ماه و یا اوایل ماه سپتامبر روانه بازار شوند. ممکن است که شیوع کووید-۱۹ باعث شود که این گوشی‌ها کمی دیرتر به بازار عرضه شوند.

درست مانند گوشی‌های سری گلکسی S20، مدل‌های آمریکایی گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهند بود و این در حالی است که مدل بین‌المللی این گوشی‌ها از تراشه اگزینوس ۹۹۲ قدرت خواهند گرفت. گفته می‌شود که تراشه اگزینوس ۹۹۲ از معماری ۶ نانومتری برخوردار است و نسبت به مدل قبلی در زمینه عملکرد و شارژدهی پیشرفت کرده است.

ناگفته نماند که انرژی مورد نیاز گلکسی نوت ۲۰ توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و گوشی گلکسی نوت ۲۰ پلاس هم به یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید