مشخصات سامسونگ گلکسی A21s فاش شد - تکفارس 
مشخصات سامسونگ گلکسی A21s فاش شد - تکفارس 

مشخصات سامسونگ گلکسی A21s فاش شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - 19:00
مشخصات سامسونگ گلکسی A21s فاش شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی A21s گوشی میان‌رده دیگری از سامسونگ است که انتظار می‌رود به‌زودی معرفی شود. در ماه ژانویه امسال، گزارش‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه این هندست تائیدیه بلوتوث و وای‌فای FCC را دریافت کرده است. هفته گذشته نیز ویدئوی تبلیغاتی آن منتشر شد که قابلیت‌های دوربین آن را نشان می‌داد و به نظر می‌رسید برای یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده باشند.

ما براساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که گلکسی A21s مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۵۰، ۳ گیگابایت رم،  ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد برد و سه دوربین در پشت خود خواهد داشت که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین جلو هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در داخل هول پانچ خواهد بود.

ما همچنین به‌لطف اطلاعاتی که ایوان بلاس منتشر کرده ایده خوبی درباره طراحی این گوشی داریم که از آن جمله می‌توان به ماژول دوربین حبه‌ای شکل، یک سنسور اثر انگشت در پشت و حاشیه بزرگ پایین آن اشاره کرد.

حالا وب‌سایت SamMobile برخی از مشخصات این هندست را تائید کرده که نشان می‌دهد گلکسی A21s از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ پیکسل بهره خواهد برد و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ را در کنار رابط کاربری One UI 2.0 روی خود اجرا خواد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی میان‌رده دارای جک هدفون و شیار کارت microSD برای افزایش حافظه باشد. هنوز تاریخ معرفی گلکسی A21s تائید نشده، اما انتظار می‌رود ماه آینده یا زودتر شاهد رونمایی آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید