استخدام مدیر ارشد اپل در مایکروسافت - تکفارس 
استخدام مدیر ارشد اپل در مایکروسافت - تکفارس 

استخدام مدیر ارشد اپل در مایکروسافت

فرزاد اسرافیلی
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - 21:30
استخدام مدیر ارشد اپل در مایکروسافت - تکفارس 

مایکروسافت اخیرا روبن کابالرو، مدیر اجرایی سابق اپل را استخدام کرده است. روبن حدود ۱۴ سال در اپل فعالیت داشت و آخرین نقش وی در این شرکت، معاون بخش مهندسی بود.

آقای روبن کابالرو یکی از بنیان‌گذاران تیم سخت‌افزاری گوشی‌های محبوب آیفون اپل بوده است و پس از آن در پروژه‌های ساخت تبلت آیپد، ساعت هوشمند اپل واچ، مکینتاش و سایر محصولات اپل نیز همکاری داشته است. آخرین سمت آقای روبن کابالرو در شرکت اپل مدیریت بخش مهندسی سخت‌افزاری محصولات این شرکت بوده است؛ همچنین آقای کابالرو به عنوان رهبر تیم تولید نسل دوم Apple TV و تجهیزات شبکه Airport اپل نیز فعالیت داشته است.

فعالیت‌های آقای کابالرو فقط به این بخش‌ها محدود نشده و همچنین به عنوان موسس و رهبر گروه فناوری‌های بی‌سیم اپل شناخته می‌شود و در بخش‌های تحقیق و توسعه، معماری، هدف گذاری، طراحی، اعتبار سنجی، نظارت‌های میدانی و آزمایش محصولات سخت‌افزاری تولید شده در کارخانه‌های اپل فعالیت داشته است.

در حال حاضر آقای روبن کابالرو در مایکروسافت به عنوان مدیر مهندسی بخش طراحی سخت‌افزاری، فناوری‌های واقعیت ترکیبی و دپارتمان هوش مصنوعی فعالیت دارد. او قرار است روی پروژه HoloLens مایکروسافت و سایر پروژه‌های آتی کار کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید