تاریخ عرضه جهانی گوشی آنر ۹X پرو مشخص شد - تکفارس 
تاریخ عرضه جهانی گوشی آنر ۹X پرو مشخص شد - تکفارس 

تاریخ عرضه جهانی گوشی آنر ۹X پرو مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 08:29
تاریخ عرضه جهانی گوشی آنر ۹X پرو مشخص شد - تکفارس 

گوشی هوشمند آنر ۹X پرو که جولای گذشته در چین رونمایی شد، روز دوشنبه ۵ اسفند ماه (۲۴ فوریه) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

این اطلاعات از سوی جورج ژائو (George Zhao)، رئیس شرکت آنر (Honor)، منتشر شده که این خبر را در فیسبوک منتشر کرده است. ژائو همچنین گفته است که آنر ۹X پرو از خدمات موبایل هواوی (HMS) استفاده خواهد کرد و این گوشی را به نخستین دستگاه این شرکت تبدیل می‌کند که از جایگزین خدمات موبایل گوگل (GMS) بهره می‌برد.

تاریخ عرضه جهانی گوشی آنر ۹X پرو مشخص شد - تکفارس 

گوشی آنر ۹X پرو از چیپست کیرین ۸۱۰ SoC بهره می‌برد که همانند همتای چینی خود در قالب دو گزینه انتخابی عرضه خواهد شد: یکی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی و دیگری ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. آنر ۹X پرو در چین با سیستم عامل اندروید پای مبتنی بر EMUI 9.1 عرضه شده است ولی انتظار می‌رود که نسخه جهانی آن روی اندروید ۱۰ مبتنی بر EMUI 10 اجرا شود.

آنر ۹X پرو به نمایشگر بدون حفره ۶٫۵۹ اینچی FHD+ مجهز است که حسگر اثر انگشت در کنار آن قرار گرفته است و باتری ۴٫۰۰۰ آمپر بر ساعت با شارژ ۱۰W نیز توان آن را تامین می‌کند.

از دیدگاه عکاسی، آنر ۹X پرو حاوی لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی با مکانیزم بالابر است و یک دوربین سه گانه نیز در قسمت پشتی آن جای گرفته که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر لنزهای دوربین پشتی هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید