امکان مشاهده افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کنند، مهیا شد - تکفارس 
امکان مشاهده افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کنند، مهیا شد - تکفارس 

امکان مشاهده افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کنند، مهیا شد

مهرداد میرشاهی
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - 13:01
امکان مشاهده افرادی که شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کنند، مهیا شد - تکفارس 

اینستاگرام اخیراً اعلام کرده که این اپلیکیشن از این به بعد افرادی که کمترین تعامل را با کاربران دارند، نشان می‌دهد. این ویژگی جدید این امکان را به کاربران اینستاگرام می‌دهد تا فید خود را با آنفالو کردن افرادی که ارتباطی با آن‌ها ندارند، تمیز و مرتب نگه دارند.

بر اساس گزارش TechCrunch، اینستاگرام بخش «دسته‌بندی‌های کاربران دنبال شده» را به برنامه خود اضافه کرده که کاربران را قادر می‌سازد تا فهرست افرادی را که آن‌ها دنبال می‌کنند، به چند دسته نظیر «بیشتر دیده شده در فید» و «کمترین تعامل با آن‌ها» تقسیم کنند. سخنگوی اینستاگرام با ارسال بیانیه‌ای به وب‌سایت TechCrunch گفت که این تغییرات به این منظور اعمال شده تا کاربران بتوانند به راحتی حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند، مدیریت سازند.

اینستاگرام واقعاً قصد دارد تا شما را به افراد و چیزهایی که به آن اهمیت می‌دهید، نزدیک‌تر سازد – اما ما هم می‌دانیم که با گذشت زمان، علایق و روابط شما می‌تواند دست‌خوش تغییر و تکامل شود. چه فارغ‌التحصیل شوید، چه به شهر جدیدی بروید یا علاقه جدیدی پیدا کنید و جامعه تازه‌ای بیابید، ما می‌خواهیم تا مدیریت حساب‌هایی که شما در اینستاگرام دنبال می‌کنید ساده باشد تا این مورد، بهترین شکل نشان‌دهنده ارتباطات و علایق فعلی شما گردد.

پس از به‌روزرسانی برنامه اینستاگرام و ارتقاء به جدیدترین نسخه عرضه شده آن، کاربران با فشردن تب «Following» در پروفایلشان، به این ویژگی جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. از آنجا، کاربران قادر خواهند بود تا دنبال شوندگان خود را بر اساس اولین و آخرین مرتب سازند و آن‌هایی که دیگر ارتباطی با آن ندارند را از فهرست کاربرانِ دنبال شوندگان خود حذف کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید