به لطف «برنامه پشتیبان» تولید آیفون SE2 به صورت عادی دنبال می‌شود - تکفارس 
به لطف «برنامه پشتیبان» تولید آیفون SE2 به صورت عادی دنبال می‌شود - تکفارس 

به لطف «برنامه پشتیبان» تولید آیفون SE2 به صورت عادی دنبال می‌شود

مهرداد میرشاهی
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 13:35
به لطف «برنامه پشتیبان» تولید آیفون SE2 به صورت عادی دنبال می‌شود - تکفارس 

در جریان ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر شرکت اپل، تیم کوک (Tim Cook)، مدیرعامل کوپرتینویی‌ها اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در کشور چین احتمالاً عملکرد و وضعیت این شرکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد. از آنجایی که برخی تامین‌کنندگان در منطقه ووهان چین فعالیت می‌کنند، اپل برروی برنامه‌های کاهش تولید کار می‌کند تا از هرگونه ضرر احتمالی جلوگیری کند. به تازگی، مینگفِنگ گو (Mingfeng Guo)، تحلیلگر فعال در Tianfeng Securities، گزارشی منتشر کرده است که این موضوع را تقویت می‌کند. در این مقاله، گو اظهار داشته است که اگر روند همه‌گیری ویروس کرونا تا ماه مارس سال جاری میلادی متوقف نشود، زنجیره تامین محصولات اپل با ابهامات و خطرات احتماعی متعددی روبرو خواهد شد که مشکلات عمده‌ای را برای غول تکنولوژی دنیا پدید خواهد آورد.

با این حال، اطلاعاتی که اخیراً از سوی بزرگترین شرکت تولیدی اپل بدست آمده است، تمام این فرضیه‌ها را رد می‌کند. شرکت اپل حدود ۸۰ میلیون آیفون برای نیمه اول امسال از تامین‌کنندگان درخواست کرده که ۱۵ میلیون واحد آن به آیفون ۹ اختصاص دارد. فاکسکان معتقد است که به لطف «برنامه پشتیبان» این شرکت، ویروس کرونا بر تولید آیفون «۹» هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

این شرکت تولیدی تاکید می‌کند که اپل برای اطمینان از ادامه تولید، اقدامات مناسب را انجام داده است. فاکسکان اضافه کرده است که تمام تعهدات تولیدی همچنان برآورده خواهد شد.

آیفون «۹» مدلی مقرون به صرفه از سری تلفن‌های هوشمند اپل است که احتمالاً iPhone SE2 نام خواهد داشت. تقریباً درست مشابه با آیفون ۸، این دستگاه نیز از نمایشگر ۴٫۷ بهره می‌برد و حاشیه‌های ضخیمی خواهد داشت که دکمه Home یا Touch ID نیز برای آن تعبیه شده است. در این مدل جدید، شرکت اپل از چیپست قدرتمند اپل بایونیک A13 استفاده خواهد کرد که در سری آیفون ۱۱ نیز از همین تراشه استفاده شده بود.

همچنین این تلفن هوشمند به رم ۳ گیگابایتی LPDDR4X مجهز است که باعث می‌شود بیشتر برنامه‌ها به راحتی برروی این دستگاه کم‌هزینه اجرا شود. این دستگاه با دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که همانند آیفون SE، گوشی آیفون SE2 نیز با قیمتی ۳۹۹ دلاری وارد بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.