تلفظ نام خود را به گوگل آموزش دهید - تکفارس 
تلفظ نام خود را به گوگل آموزش دهید - تکفارس 

تلفظ نام خود را به گوگل آموزش دهید

امیر عسگری
۶ بهمن ۱۳۹۸ - 14:20
تلفظ نام خود را به گوگل آموزش دهید - تکفارس 

بدون شک گوگل نهایت تلاش خود را می‌کند تا بتواند برنامه موتور جستجوگر خود را در رقابت با دیگران در صدر نگه دارد. در آخرین تغییرات این برنامه تلفظ نام صحیح کاربر مورد توجه قرار گرفته است.

نسخه ۱۰٫۹۳٫۸٫۲۹ گوگل با ویژگی مخاطبین صمیمی که پیش از این در CES 2020 معرفی شد، به‌روزرسانی شده است. با استفاده از این ویژگی ‌می‌توانید اشخاص مهم را در بخش افراد صمیمی و شماره‌گیری سریع قرار داده و هر کسی سریع و راحت می‌تواند از طریق اسپیکرها و نمایشگرهای هوشمند با آنها ارتباط برقرار کند. پس از انجام تنظیمات هرکسی می‌تواند به راحتی و با گفتن جمله Hey Google, Call Sarah و یا با زدن بر روی نام سارا در لیست مخاطبین صمیمی، با وی تماس بگیرد.

اگر نام شما مانند سارا معمول نباشد ممکن است تلفظ اشتباه آن توسط دستگاه‌‌ها و دستیارهای هوشمند را تجربه کرده باشید. در کنار فناوری پیشرفته گفتار، گوگل در تلاش است تا بتواند یک تجربه شخصی خوب را برای کاربران فراهم کند. این شرکت یک ویژگی ضبط تلفظ را معرفی کرده است و بنابراین دیگر نیازی به قبول چیزی جز تلفظ واقعی نام خود ندارید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید به دستیار صوتی آموزش دهید تا علاوه بر نام شما، تلفظ نام دیگر مخاطبین را نیز به درستی انجام دهد.

علاوه بر این گوگل دکمه مخفی کردن نتایج آشکار را نیز در منوی تنظیمات اضافه کرده است. با زدن این دکمه یک مرورگر جدید برای شما باز می‌شود که هیچ یک از اطلاعات جستجوی شما را ذخیره نخواهد کرد. در این مرورگر تنها گزینه علاقه‌مندی، اشتراک‌گذاری و گزینه پاک کردن اطلاعات مرورگر وجود دارد.

یک دکمه شناور جدید نیز وجود دارد که دسترسی سریع به دستیار گوگل و ویژگی‌هایی مانند یادآوری، رویدادها و لیست خرید را امکان‌پذیر می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید