نسخه آزمایشی Google Stadia در راه است - تکفارس 
نسخه آزمایشی Google Stadia در راه است - تکفارس 

نسخه آزمایشی Google Stadia در راه است

مسلم رفیعی
۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - 14:30
نسخه آزمایشی Google Stadia در راه است - تکفارس 

آزمایش رایگان Google Stadia ممکن است تا قبل از راه‌اندازی در دسترس نباشد، اما بازی‌بازان صبور می‌توانند به امتحان نسخه‌ی دموی این سرویس بپردازند.

سرویس استریم بازی‌های ویدیویی شرکت گوگل، با عدم ارائه نشخه آزمایشی قبل از عرضه، تا حدودی کاربران را از خود ناخشنود ساخته است. با این حال، پس از بازخوردهای زیاد، این شرکت متعهد شد تا یک دوره آزمایشی رایگان پس از عرضه را، به این پلتفرم بیاورد.

جان جاستیس (John Justice) نایب رئیس گوگل و مدیر پروژه Stadia، گفت:

چند ماهی تا عرضه واقعی این سرویس فاصله داریم. فکر نمی‌کنم که این موضوع را به کسی گفته باشم، بنابراین شما ممکن است اولین نفر باشید؛ بله، ما در حال اضافه کردن بخش آزمایشی هستیم.

متأسفانه این بخش تا مدتی پس از راه‌اندازی این سرویس در دسترس نخواهد بود. با توجه به تلاش گوگل جهت عرضه مناسب این پلتفرم پیش از Microsoft Project xCloud، اهالی مانتین ویو فرصت ارائه نسخه بتا را نداشته‌اند. جاستیس ادامه می‌دهد:

ما در حال اضافه کردن بخش آزمایشی هستیم. ما این سرویس را راه‌اندازی می‌نماییم، اکنون مسئله این است که اقدام بعدی ما چه خواهد بود؟ باید به شما بگوییم که بخش آزمایشی در اولویت‌های لیست ما قرار دارد.

Google Stadia تا آبان (نوامبر ۲۰۱۹) راه‌اندازی نمی‌شود. با این حال، به افرادی که قصد استفاده از بخش آزمایشی رایگان Google Stadia را دارند، باید بگوییم که ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۰، شانس این کار را نداشته باشید.

این سرویس ابری بازی‌های ویدیویی، در حال کار بر روی برخی از عناوین جالب از جمله Cyberpunk 2077 است، اما استفاده از پهنای‌باند هنوز به‌صورت یک نگرانی برای مصرف‌کنندگان آمریکایی باقی مانده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید