با ایربادهای جدید هوآوی آشنا شوید - تکفارس 
با ایربادهای جدید هوآوی آشنا شوید - تکفارس 

با ایربادهای جدید هوآوی آشنا شوید

علی اسکندری
۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - 18:31
با ایربادهای جدید هوآوی آشنا شوید - تکفارس 

هوآوی در کنار معرفی از گوشی‌های هوشمند، هر سال از ایربادهای جدید خود نیز پرده برمی‌دارد. به‌تازگی نیز شاهد محصولات جدیدی از این شرکت هستیم که قابلیت‌های بی‌شماری دارند و از تکنولوژی‌های جدیدتری بهره می‌برند. این ایربادهای تازه هوآوی FreeBuds 3 نام دارند که حالا به هوش مصنوعی نیز مجهز شده‌اند. البته این ایربادها شباهتی انکارناشدنی با هندزفری‌های بی‌سیم اپل یعنی ایرپادها دارند. با این همه یکی از بهترین‌های موجود در بازار به‌شمار می‌آیند. در ادامه قصد داریم تا با این گجت‌های هوشمند کوچک (!) بیش‌تر آشنا شویم.

پیش از هر چیزی به طراحی این ایربادهای جذاب بپردازیم. هوآوی از همان رنگ سفید جعبه ایرپادهای اپل بهره جسته است. اما ابعاد این جعبه نسبت به مدل آمریکایی بسیار کوچک‌تر و خوش‌دست‌تر است. به این ترتیب به‌راحتی می‌توان آن را در جیب‌تان قرار دهید. خود ایربادها نیز از طراحی مشابهی نسبت به مدل‌های اپل سود می‌گیرند. اما در این‌جا نیز تغییرات کوچکی به‌چشم می‌خورد. هوآوی FreeBuds 3 نسبتا بهتر در گوش کاربران قرار می‌گیرد و برای همین احتمال گم شدن آن بسیار کم‌تر از ایرپادهای اپل است. محصول اپل به‌سادگی از گوش بیرون می‌آید و از این رو برای ورزشکاران توصیه نمی‌شود. به‌طور کل می‌توان گفت طراحی هوآوی FreeBuds 3 مدرن، ارگونومیک و زیبا است. از طرفی کیفیت صدا نیز در این دستگاه‌ها اهمیت فراوانی دارد. برای این‌که موسیقی‌ها را به‌صورت واضح و بدون نویز بشنوید، شرکت تولیدکننده از تکنولوژی ANC بهره جسته که به‌لطف آن صدای اطراف به‌طور کامل مسدود خواهد شد. این بدان معناست که در متروی تهران صدای اطرافیان را نمی‌شنوید و می‌توان تنها از موسیقی لذت ببرید! هوش مصنوعی نیز نقشی اساسی در این ایربادها ایفا می‌کند. یک دستیار هوشمند در این هندزفری‌های بی‌سیم قرار گرفته که با کمک آن می‌توانید کارهای‌تان را با فرامین صوتی انجام دهید. مثلا قادرید با گفتن نام فرد برای ایشان پیامک بفرستید یا با دوست‌تان تماس بگیرید. برای این‌که بدون دردسر با دستیار صوتی کار کنید، هوآوی در این مدل از میکروفون‌های چندلایه و باکیفیتی بهره گرفته که صدای شما را به‌صورت شفاف منتقل می‌کنند. در ضمن این قابلیت باعث شده تا تماس‌های واضحی برقرار کنید.

با ایربادهای جدید هوآوی آشنا شوید - تکفارس 

فن‌آوری بلوتوث این امکان را به شما می‌دهد تا بدون سیم بتوانید به موسیقی‌های مورد علاقه‌تان گوشی دهید. در هوآوی FreeBuds 3 نگارش ۵.۱ تکنولوژی بلوتوث فراهم شده است. این بدان معناست که به‌طور همزمان دو نفر قادر به متصل شدن به این هندزفری هستند. همچنین در این نسخه – که جدیدترین ورژن بلوتوث است – سرعت انتقال اطلاعات افزایش یافته و شاهد هیچ قطع و وصلی نخواهید بود. در ضمن این بلوتوث نسبت به نسل قبلی خود تا ۵۰ درصد انرژی کم‌تری مصرف می‌کند. فن‌آوری‌های مختلفی برای افزایش کیفیت صدای هوآوی FreeBuds 3  بهره گرفته شده که همه آن‌ها باعث افزایش بلندی صدا و شفافیت موسیقی‌ها شده‌اند. تکنولوژی Histen که توسط خود هوآوی توسعه داده شده، صدا را به‌صورت سه‌بعدی پخش می‌کند. از این رو تصور خواهید کرد که از هر طرف صدا شنیده می‌شود. عاشق موسیقی‌های بم هستید؟ مشکلی نیست! هوآوی FreeBuds 3 از تکنولوژی خاصی برای افزایش جذابیت موسیقی‌های بم بهره می‌برد تا هم صدای خواننده را واضح بشنوید و هم بیس موسیقی به‌گوش برسد. اما عمر باتری این هندزفری چگونه است؟ در حقیقت خود ایربادها تا ۶ ساعت می‌توانند شما را میزبانی کنند و خوش‌بختانه عمر آن‌ها را می‌توانید تا ۱۳ ساعت به کمک کیس شارژ افزایش دهید. البته گفتنی‌ست شارژ ایربادها و کیس چندین ساعت به‌ طول می‌انجامد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه این ایربادها به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا محصولات اپل را می‌پسندید یا بیش‌تر به این مدل از هوآوی علاقه دارید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید