بازی Minecraft Earth در پنج شهر در دسترس قرار گرفت. - تکفارس 
بازی Minecraft Earth در پنج شهر در دسترس قرار گرفت. - تکفارس 

بازی Minecraft Earth در پنج شهر در دسترس قرار گرفت.

مهدی داوری
۹ شهریور ۱۳۹۸ - 17:30
بازی Minecraft Earth در پنج شهر در دسترس قرار گرفت. - تکفارس 

کمپانی مایکروسافت بالاخره بازی جدید خود یعنی Minecraft Earth را به طور رسمی معرفی کرد.

همانطور که احتمالا از نام بازی حدس زده باشید، بازی جدید مایکروسافت قرار است دنیای Minecraft را با استفاده از قدرت واقعیت افزوده به جهان واقعی ما بیاورد. مانند چیزی که در بازی Pokemon Go و یا Harry Potter Wizard World شاهد آن بودیم.

بعد از ماه‌ها کار روی این بازی، بالاخره نسخه اندروید بازی Minecraft Earth در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته طبق اعلام مایکروسافت بازی Minecraft Earth در حال حاضر نسخه بتا آن در دسترس است و مایکروسافت قصد دارد با بررسی نقطه نظرها محصول نهایی خود را به بهترین شکل عرضه کند.

در حال حاضر کاربران می‌توانند در نسخه بتا بازی ثبت نام کنند و آن را تجربه کنند اما بازی Minecraft Earth فعلا در پنج شهر جهان در دسترس است و کاربران این پنج شهر می‌توانند از تجربه دنیایی Minecraft در شهر خودشان لذت ببرند.

این پنج شهر عبارتند از: مکزیکوسیتی در مکزیک، توکیو در ژاپن، لندن در انگلستان، سیاتل در آمریکا و استکلهم در سوئد.

کمپانی مایکروسافت در حال حاضر وبلاگ جدایی را برای پاسخ دادن به سوالات عمومی مردم در مورد بازی Minecraft Earth به وجود آورده است که کاربران می‌توانند مشکلات خود را در آنجا حل کنند و جواب سوال‌هایشان را پیدا کنند.

پیچ توییتر بازی Minecraft Earth نیز فعال شده است و در جدیدترین پست آن شاهد متن زیر بودیم:

نسخه بتا بازی برای اندروید در دسترس است! ما زحمت بسیار زیادی برای عرضه این بازی کشیدیم و در حال حاضر بازی در پنج شهر سیاتل، لندن، توکیو، استکلهم و مکزیکوسیتی در دسترس است. همگی از کرافت کردن لذت ببرید!

مایکروسافت همچنین تایید کرد که در بازی  شاهد ارزی به نام Ruby هستیم که ارز رسمی بازی است. کاربران اندرویدی می‌توانند از حالا Rubyها را در بازی خریداری کنند و مایکروسافت برای کاربران iOS نیز برنامه دارد تا بازی Minecraft Earth برای آن‌ها نیز به سرعت در دسترس قرار بگیرد.

مایکروسافت در صفحه توییتر Minecraft Earth نوشت:

ما در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی هستیم مثل Rubyها که قرار است ارز بازی باشند و گیمرها می توانند با پرداخت هزینه به این ارز دسترسی پیدا کنند و آیتم‌های مخلتفی را در بازی با استفاده از Ruby خریداری کنند. کاربران اندروید همین حالا در نسخه بتا می‌توانند Ruby خریداری کنند اما کاربران iOS نگران نباشند، ما در حال کار روی نسخه iOS بازی Minecraft Earth هستیم تا به زودی نسخه بتا این بازی نیز عرضه شود. Rubyها را چه بخرید و چه در طول بازی بدست بیاورید در حساب Xbox Live شما ذخیره خواهند شد تا هرزمان که خواستید بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

جدای از این موارد مایکروسافت نکات کلیدی را نیز بیان کرد. کاربران باید هر هفت روز یکبار به حساب خود وارد شوند تا حسابشان در بازی Minecraft Earth فعال بماند. کاربران جدید می‌توانند به وبسایت Minecraft بروند و برای دعوت‌ نامه ثبت نام کنند.

برای تجربه بازی Minecraft Earth کاربران باید حداقل اندروید ۷ داشته باشند و کاربران iOS نیز باید روی دستگاه‌هایشان iOS10 نصب شده باشد. در آخر نیز مایکروسافت اعلام کرد که تمامی گیمرها باید برای بازی Minecraft Earth حساب مایکروسافت یا Xbox Live داشته باشند.

مایکروسافت هیچ اطلاعات دیگری درباره این بازی منتشر نکرده است. بنابراین هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی قرار است بازی Minecraft Earth به طور جهانی عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید