ویژگی‌های اصلی مرتب‌سازی لیست YouTube Music به اندروید و iOS افزوده شد - تکفارس 
ویژگی‌های اصلی مرتب‌سازی لیست YouTube Music به اندروید و iOS افزوده شد - تکفارس 

ویژگی‌های اصلی مرتب‌سازی لیست YouTube Music به اندروید و iOS افزوده شد

بهنام خدابخشی
۵ شهریور ۱۳۹۸ - 14:29
YouTube Music

کمپانی گوگل از مدت‌ها قبل YouTube Music را به عنوان جانشین Google Play Music معرفی نمود. با این حال، زمانی که صحبت از اپلیکیشن‌های تجاری می‌شود، کمپانی گوگل قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ همانطور که اکنون در بخش موسیقی چنین فرآیندی را اعمال نموده‌ است.

اکنون کمپانی گوگل یکی از قابلیت‌های اصلی و ضروری را که از نظر کاربران باید به این بخش افزوده می‌شد، اضافه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند لیست موسیقی‌های خود طبق علایق خود بروزرسانی نمایند. پیش از این تنها می‌توانستند لیست مذکور را بر اساس ترتیب زمان دانلود آن‌ها مرتب کنند، ویژگی که سبب می‌شد تا بارها و بارها بتوانید جدیدترین آهنگ‌های دانلود شده‌ را گوش کنید. اکنون کاربران می‌توانند حتی به ترتیب حروف الفبا (یا معکوس) لیست آهنگ‌ها را مرتب نمایند. البته لازم به ذکر است که این قابلیت تنها برای لیست موسیقی‌های موجود در YouTube Music می‌باشد، نه برای لیست آهنگ‌ها داخل حافظه‌ی رم دستگاه!. برخی از کاربران نیز ترجیح می‌دهند که از یک موزیک پلیر اختصاصی برای دستگاه خود استفاده کنند.

این قابلیت‌ها در نسخه‌ی ۳٫۲۹ اپلیکیشن YouTube Music در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است. از آنجایی که اکنون Google Play Music تقریبا پشتیبانی نمی‌گردد ممکن است تصور کنید که سرعت این اپلیکیشن نیز با کاهش چشمگیری روبرو شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید