مود نور کم در Duo مکالمات شبانه شما را راحت‌تر می‌کند - تکفارس 
مود نور کم در Duo مکالمات شبانه شما را راحت‌تر می‌کند - تکفارس 

مود نور کم در Duo مکالمات شبانه شما را راحت‌تر می‌کند

سجاد اسدی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 14:04
مود نور کم در Duo مکالمات شبانه شما را راحت‌تر می‌کند - تکفارس 

گوگل قرار است تا مود کم نور را برای Duo منتشر کند.

اپلیکیشن تماس تصویری گوگل با نام Duo از این پس قابلیت جدیدی دارد که از طریق آن کاربران می‌توانند نور محیط را تشخیص داده و به طور خودکار اقدام به تنظیم نور کنند تا چهره افراد روشن‌تر و واضح‌تر نمایش داده شود.

در کنفرانس خبری، گوگل اعلام کرد که مود جدیدی قرار است به Duo اضافه شود و این مود جدید در حفظ بیشتر شارژ تاثیر مستقیم خواهد داشت و الکتریسیته بیشتری را ذخیره خواهد کرد. این ویژگی بیشتر برای کسانی سودمند خواهد بود که در مناطقی با قطع برق مکرر زندگی می‌کنند. این مود جدید برای برخی دیگر از افراد نیز می‌تواند کاربرد داشته باشد و این مود در مکالمات با فاصله‌های بسیار دور نیز سودمند خواهد بود. برای مثال، در مکالمه بین دو نفر که از لحاظ منطقه زمانی با هم فاصله زیادی دارند، ممکن است برای یک نفر نور محیط زیاد بوده و زمان وقوع مکالمه روز باشد و برای فرد دیگر نور محیط به دلیل شب بودن بسیار کم باشد.

جالب اینجاست که حالت کم نور در Duo بر اساس شرایط روشنایی در برنامه شبیه‌سازی شده است و گوگل هیچ اتکایی به قابلیت‌های دوربین تلفن همراه شما ندارد. هرچند با این وجود، روشنایی صفحه به گونه‌ای نخواهد بود که شبیه به افکت فلش دوربین برای سلفی گرفتن باشد. تا زمانی که نتوانیم این ویژگی را مستقیماً امتحان کنیم، تنها می‌توانیم حرف گوگل و تصویر منتشر شده توسط این شرکت را گواه بگیریم.

مود نور کم Duo برای سیستم عامل‌های ‌اندروید و iOS در هفته جاری منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید