طراحی جدید گوشی تاشو Mate X توسط هواوی - تکفارس 
طراحی جدید گوشی تاشو Mate X توسط هواوی - تکفارس 

طراحی جدید گوشی تاشو Mate X توسط هواوی

امیر عسگری
۵ مرداد ۱۳۹۸ - 08:00
طراحی جدید گوشی تاشو Mate X توسط هواوی - تکفارس 

در حالی که آینده گوشی‌های هوشمند تاشو روشن به نظر می‌رسد، برخی از مشکلات آن نیاز به دستاوردهای فوق‌العاده مهندسی دارد. اگرچه هواوی هنوز اولین گوشی تاشو خود به نام میت ایکس را عرضه نکرده است اما بسیاری از علاقمندان به فناوری معتقدند که این غول چینی فناوری با مسائل و مشکلاتی مشابه آنچه برای گلکسی فولد سامسونگ بوجود آمد روبرو خواهد شد.

هواوی تصمیم گرفته تا تغییراتی را در طراحی میت ایکس قبل از عرضه آن اعمال کند که البته تغییرات عمده‌ و اساسی‌ نیستند.

اخیرا تصاویری از مدیر اجرایی هواوی در یکی از فرودگاه‌های چین منتشر شده که یک میت ایکس همراه خود دارد و به نظر می‌رسد طراحی آن با آنچه که در کنفرانس MWC دیدیم تفاوت دارد.

همانطور که در عکس‌های بالا مشاهده می‌کنید در پشت دستگاه دوربین چهارگانه قرار گرفته است که وجود سنسور ToF را تایید می‌کند. همچنین دکمه‌ای که برای آزاد کردن گوشی از حالت تاشده وجود دارد نیز بزرگتر شده است. قسمت میانی که موجب تقویت مکانیسم Falcon Wing می‌شود با نوعی بافت کامپوزیتی پوشانده شده است که ظاهری شبیه به فیبر کربن دارد.

میت ایکس احتمالا زودتر از رقیبش یعنی گلکسی فولد عرضه خواهد شد. هواوی زمان عرضه این گوشی را برای ماه سپتامبر برنامه‌ریزی کرده بود و پس از اینکه دونالد ترامپ تحریم‌های آمریکا علیه هواوی را تعلیق کرده است هنوز هم باید منتظر عرضه این گوشی در سپتامبر باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید