استخدام با کمک ابزار بایت‌بورد گوگل - تکفارس 
استخدام با کمک ابزار بایت‌بورد گوگل - تکفارس 

استخدام با کمک ابزار بایت‌بورد گوگل

مسلم رفیعی
۳ مرداد ۱۳۹۸ - 16:39
استخدام با کمک ابزار بایت‌بورد گوگل - تکفارس 

گوگل در آخرین اقدام خود به دنبال انتشار ابزاری است که می‌تواند به شمار بسیاری از مهندسان برنامه‌ نویس کمک کند تا راحت‌تر در شرکت‌های مختلف استخدام شوند.

ابزار جدید گوگل با نام بایت‌بورد (Byteboard) توسط بخش ۱۲۰ تازه‌کاران گوگل توسعه یافته و به کاربرانش کمک می‌کند تا بتوانند برای مصاحبه‌های شغلی آماده شوند.

بر اساس گفته‌های مدیر مسئول بایت‌بورد، این برنامه به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا توانمندی‌ها و دانش خود را با زبان‌های مختلفی اثبات کنند. او همچنین خاطر نشان کرد که این نرم‌افزار چالش‌هایی را در دنیای واقعی ایجاد کرده که از طریق آن، توانمندی‌های افراد برای انجام امور تعریف شده آزمایش می شود.

همچنین یک پروسه ارزیابی هویتی برای این برنامه فعال شده تا به مدیران اطمینان خاطر دهد که می‌توانند به پیشنهادات گوگل اعتماد کرده و از این طریق، بجای ملاقات و مصاحبه با چندین نفر برای استخدام، خیلی سریع‌تر به نتیجه مورد انتظار رسیده و شخص مورد نظر خود را استخدام کنند. نه تنها برای مدیران، بلکه برای برای کسانی که به دنبال کار می‌گردند نیز این نرم افزار کمک کننده خواهد بود. این افراد می‌توانند بدون مواجهه با استرس و اضطراب و همچنین در زمان مناسب با چالش‌های واقعی برخورد داشته و در یک محیط کدنویسی واقعی اقدام به رفع مشکل تعریف شده کنند.

در ابتدای عرضه، بایت‌بورد از ۷ زبان برنامه نویسی جاوا، پایتون، روبی، سی پلاس پلاس و سی، جاوااسکریپت (node.js) و گو پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر طراحی قسمت‌های پایه‌ای و Back-End این برنامه در حال انجام بوده و گوگل به دنبال این است که تا قبل از پایان یافتن سال جاری، توسعه دهندگان دیگری برای طراحی Front-End به پروسه کار اضافه کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید