دلایل همکاری هواوی و میکرومکس - تکفارس 
دلایل همکاری هواوی و میکرومکس - تکفارس 

دلایل همکاری هواوی و میکرومکس

سجاد اسدی
۳ مرداد ۱۳۹۸ - 12:30
دلایل همکاری هواوی و میکرومکس - تکفارس 

روز سه شنبه توافقی میان هواوی و میکرومکس انفورماتیکس (Micromax Informatics) حاصل شد که در نتیجه این توافق شرکت بزرگ چینی قادر خواهد بود تا راه فروش بیشتری در کشور هندوستان باز کند.

ریشی کیشور گوپتا (Rishi Kishor Gupta)، نائب رئیس برند هواوی و مسئول گروه تجارت مصرف‌کنندگان هواوی در هند در گفتگویی با IAN اعلام کرد:

موفق شدیم همکاری خود را با میکرومکس آغاز کرده و مسیرهای عرضه تلفن‌های هوشمند خود به بازار هند را از طریق شرکت‌های مختلفی گسترش دهیم. گفتنی است که برندهای آنلاین ‌هانر در این معامله قرار نداشته و جزئی از توافق نیستند.

هرچند در فروشگاه‌های میکرومکس تلفن‌های همراه این شرکت نیز در دسترس خواهند بود، اما سرمایه‌گذاری هواوی با توجه به شبکه توزیع و خرده فروشی گسترده‌ای در اختیار دارد، بیشتر بر روی این مسئله خواهد بود.

هیچ شرکت ثانویه‌ای در این قرارداد حضور نخواهد داشت و میکرومکس در کنار همکاری با ما به فعالیت‌های خود و عرضه محصولاتش ادامه می‌دهد. شایان ذکر است که اهداف هواوی و میکرومکس در دو جبهه متفاوت بوده و هیچ تناقض و تضادی میان منافع و سرمایه‌گذاری‌های این دو شرکت نخواهد بود.

هواوی عرضه محصولات آفلاین خود را با کروما آغاز کرد و حالا نیز تجارت آنلاینش را در هند شروع کرده است. پیش از این نیز هواوی در توافقی با شرکت پورویکا موبایلز (Poorvika Mobiles)، حضورش در قسمت‌های جنوبی این کشور را تقویت بخشیده بود. پس از ورود این غول تکنولوژی به بازار هندوستان در سال ۲۰۱۸، شرکت چینی موفق شد تا جایگاه دوم را در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند در جهان به دست آورد.

در راستای همکاری با میکرومکس، هواوی برنامه دارد تا حضور خود را در بازارهای سرتاسر هند قوت ببخشد. شهرهایی مانند دهلی، بمبئی، پونه، چنای، کوچی، بنگالورو، حیدرآباد، احمدآباد، دهرادون، کلکته و جیپور از این پس می‌توانند از امکانات ارائه شده توسط هواوی به راحتی استفاده کنند.

تورنادو پن (Tornado Pan)، مسئول بخش تجارت‌های هواوی در هندوستان در رابطه با افزایش سطح پوشش خدمات هواوی در هندوستان بیان کرد:

با هدف حضور در هرجایی که مصرف کنندگان ما حضور دارند، می‌خواهیم تمرکز خود را بر روی تقویت شبکه توزیع آفلاین گذاشته و به نقطه‌ای برسیم که نه فقط مصرف‌کنندگان شهری، بلکه حتی دوست‌داران هواوی در حاشیه شهر‌ها و قسمت‌های روستایی هم بتوانند از تکنولوژی نوآورانه و خلاقانه‌ای که هواوی برایشان به همراه آورده، استفاده کنند. همین ریزبینی‌هاست که باعث می‌شود تا قلب مشتریان‌ خود را به دست آوریم.

هواوی در سال ۲۰۱۸ موفق به فروش بیش از ۲۰۰ میلیون تلفن‌همراه هوشمند شد و تا پایان ماه می امسال، نزدیک به ۱۰۰ میلیون عدد از دستگاه‌هایش را در این کشور به فروش رساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید