گزارش: مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اپل، ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت - تکفارس 
گزارش: مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اپل، ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت - تکفارس 

گزارش: مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اپل، ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت

مهرداد میرشاهی
۲ مرداد ۱۳۹۸ - 10:01
گزارش: مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اپل، ۳ هزار دلار قیمت خواهد داشت - تکفارس 

بر اساس آخرین گزارش‌ها، مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی اپل که مدت‌هاست شایعات زیادی از آن منتشر می‌شود، اکتبر امسال عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه، ۳ هزار دلار قیمت دارد که البته جز این نیز از اپل انتظار نمی‌رود. جدیدترین پرچمدار مک‌بوک پرو، از صفحه نمایشی ۱۶ اینچی با رزولوشن ۳۰۷۲ * ۱۹۲۰ ال‌سی‌دی و پردازنده‌ مرکزی نسل نهمی سری H و صفحه کلید بهبودیافته بهره می‌برد.

از زمانی که شرکت اپل، طراحی پروانه‌ای صفحه کلیدهای مدل‌های مک‌بوک را معرفی کرد، مشتریان با مشکلات زیادی با صفحه کلیدهای خود روبرو شده‌اند. از جمله برخی از این مشکلات می‌توان به این موارد اشاره کرد: تکرار غیرمنتظره حروف یا کاراکترها، حروف یا کاراکترهایی که ظاهر نمی‌شوند و کلید(هایی) «چسبنده» و یا کلیدهایی به صورت سازگار پاسخ نمی‌دهند.

بر اساس گزارش مینگ-چی کو (Ming-Chi Kuo)، اپل تصمیم گرفته است تا طراحی این نوع صفحه کلید را تغییر دهد تا از مشکلات احتمالیِ آینده جلوگیری کند. همچنین گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا به طراحی سابق صفحه کلیدهای مبتنی بر سوییچ‌های جدا بازگردد. این مک‌بوک پروی ۱۶ اینچی که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد، از این نوع صفحه کلید بهره خواهد برد. انتظار می‌رود که صفحه کلید این دستگاه موردانتظار، پایداری بیشتری نسبت به صفحه کلیدهایِ با طراحیِ پروانه‌ای داشته و راحت‌تر قابل استفاده باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید