آخرین کابل شارژر نومد از جنس کولار واقعی - تکفارس 
آخرین کابل شارژر نومد از جنس کولار واقعی - تکفارس 

آخرین کابل شارژر نومد از جنس کولار واقعی

Tayeb90
۳۰ تیر ۱۳۹۸ - 17:31
آخرین کابل شارژر نومد از جنس کولار واقعی - تکفارس 

شرکت لوازم جانبی نومد (Nomad) در حال پیاده‌سازی خط تولید کابل‌های شارژر خود با یک طراحی تازه و بزرگ است. در این خط تولید، گروه کاملی از کلوار‌های واقعی و مجاز را اضافه می­‌کند تا با این ترکیب تازه حتی نسبت به کابل­‌های قوی کمپانی نیز محکم‌تر شوند.

مشخصه کابل‌های جدید کلوار K29 این است که ورژن صنعتی از موادی‌ست که در کابل‌هایی مشابه این شارژرها و همچنین بعنوان محافظ و بدنه وسایل نقلیه استفاده می‌­شدند که ممکن است برای شارژر موبایل کمی زیاده‌روی باشد. نومد برای بافت بیرونی و هسته داخلی کابل‌های جدید از کلوار استفاده می‌کند، که احتمالا آنها را نسبت به خرابی بسیار مقاوم می‌سازد.

طراحی کلوار جدید در تمامی خطوط کابل نومد با یازده طول مختلف کابل و اتصالات، شامل USB-C به USB-C ،USB-A به برق، «کابل‌های جهانی» با انواعی از دانگل‌ها انجام شده و نخست برای Nomad، USB-C به کابل‌های برق اجرایی شده­ است.

چند روز پیش یکی از کابل‌های USB-C اتصال به برق مورد آزمایش قرار گرفت. در برابر این نمونه نمی‌توان درباره هیچ آزمون استحکام دیگری صحبت کرد، چرا که به حد کافی محکم به نظر می‌رسید. وقتی گوشی آیفون را به یک شارژر ۱۸W USB-C PD متصل کرده بودند به سرعت آن را شارژ کرد.

آیا شما واقعا به یک کابل شارژر کلوار نیاز دارید؟

پاسخ این پرسش احتمالا این است: «نه». بخصوص وقتی قیمت، عامل تاثیرگذاری در تصمیم شما باشد. کابل‌های قدیمی نومد بسیار گران‌قیمت بودند و شارژر آن‌ها با مدل‌های جدید کلوار کار نمی‌کند. قیمت مدل‌های جدید از ۲۹٫۹۵ دلار برای ارزان‌ترین و کوتاه‌ترین کابل‌ها تا ۴۴٫۹۵ دلار برای گران‌ترین آن‌­ها (یک کابل USB-C برای اتصال به برق با طول ده فوت یا سه متر) متغیر است.

نومد برای سیم‌­ها یک ضمانت پنج ساله ارائه می‌دهد بنابراین اگر مایل به پرداخت نقدی باشید استفاده از این سیم‌ها بسیار کاربردی است.

افزون بر این اگر برای شارژر موبایل خود به یک بدنه شبه محافظ نیاز دارید، کابل‌های نومد تقریبا تنها گزینه موجود در بازار هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید