اولین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی - تکفارس 
اولین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی - تکفارس 

اولین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی

حسین چوبین
۲۹ تیر ۱۳۹۸ - 22:30
اولین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی - تکفارس 

هواوی اولین تلویزیون هوشمند خود را که از سیستم عامل هارمونی ( این سیستم‌عامل را در چین هانگ منگ (HongMeng) می‌نامند )، بهره می‌برد معرفی خواهد کرد. طبق گفته‌های این شرکت، این تلویزیون، ماه آگوست امسال به صورت معرفی خواهد شد و به عنوان نخستین دستگاهی شناخته می‌شود که از سیستم‌عامل جدید هواوی بهره می‌برد.

نکته‌ی جالب‌تر این که دستگاه یاد شده با برند آنر (honor) و اندازه‌ی ۵۵ اینچی است. این تلویزیون را می‌توان یک هاب مرکزی برای سیستم خانه‌های هوشمند دانست به‌علاوه‌ی این که یک پلتفرم برای سرگرمی‌ هم به حساب می‌آید. همانطور که مردم در کشور چین از صفحه‌نمایش‌های بزرگ دور شده‌اند و بیشتر بر روی تلفن‌های همراه خود متمرکز شده‌اند؛ در سال‌های اخیر همین اتفاق برای سایر افراد نیز در سراسر جهان رخ داده است و درواقع تعداد بینندگان تلویزیون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

رئیس شرکت آنر می‌گوید باتوجه به سابقه‌ی درخشان ما در ساخت گوشی‌های هوشمند، می‌توانیم تلویزیون‌های هوشمندی به مراتب بهتر از نمونه‌های موجود طراحی و تولید کنیم. هنوز به ‌طور رسمی تایید نشده است که این سیستم عامل چگونه منتشر و اجرایی خواهد شد.

استفاده از این سیستم‌عامل برروی تلویزیون‌های هوشمند سبب می‌شود تا تیم سازنده متوجه هرگونه خطا و یا باگ‌های احتمالی موجود در این سیستم‌عامل شوند و در نهایت با برطرف کردن این مشکلات سیستم‌عاملی بی‌نقص برروی گوشی‌های هوشمند خود ایجاد نمایند. البته باید بگوییم انتظار توسعه نرم‌افزاری هم برای این پلتفرم و دستگاه را داریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید