مرورگر‌ کروم بیشترین تغیرات ویندوز ۱۰ را به خود اختصاص می‌دهد - تکفارس 
مرورگر‌ کروم بیشترین تغیرات ویندوز ۱۰ را به خود اختصاص می‌دهد - تکفارس 

مرورگر‌ کروم بیشترین تغیرات ویندوز ۱۰ را به خود اختصاص می‌دهد

دوست
۲۸ تیر ۱۳۹۸ - 22:01
مرورگر‌ کروم بیشترین تغیرات ویندوز ۱۰ را به خود اختصاص می‌دهد - تکفارس 

کروم و مایکروسافت یکبار دیگر قصد همکاری با هم را دارند‌، بر اساس این همکاری مایکروسافت تغیراتی را ایجاد می‌کند که در مرورگر کروم باز می‌شوند و این تغیرات با ظاهر مدرن ویندوز ۱۰ به کار گرفته می‌شود. آخرین تغییری که اکنون در (Chrome Canaries) ایجاد می‌شود‌، یک پنل‌چاپگر با ظاهری متفاوت و مدرن است‌ که به آن پنل‌چاپگر‌مدرن گفته می‌شود‌.

برای مطلب همکاری مایکروسافت و کرون استفاده شده است

در این مدت مایکروسافت در حال ساخت ویژگی‌های دیگری در این زمینه برای ویندز ۱۰ است که می‌توان از میان این ویژگی‌ها به تست نفوذ در ویندز با استفاده از مرورگر اشاره کرد البته این یک مورد پیشنهادی در ویندز ۱۰ است‌.

در همین راستا ماه گذشته‌، تنظیمات پروکسی به‌وسیله یک مهندس‌گوگل برای استفاده از پنل‌مدرن ویندز به‌جای نسخه اینترنت‌اکسپلورر بروز شد‌.

لازم به ذکر است که آخرین تغییر در ویژگی مدریت‌چاپگر در نسخه‌های +RS1 ویندوز ۱۰ موجود است که توسط توسعه‌دهنده ذکر شده است‌. این نسخه‌های ویندز ۱۰ پروتکل را برای استفاده از پنل‌چاپگر‌مدرن به‌جای پنل‌قدیمی ارائه می‌دهند‌‌. کاربرانی که از نسخه کروم‌کاناری (Chrome Canaries) استفاده می‌کنند‌، می‌توانند این تغیرات را ببینند اما این ویژگی هنوز برای نسخه ادج‌کاناری (edge canary) از مایکروسافت در دسترس قرار نگرفته‌ است‌.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.