نسخه بتای کورتانا در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت اضافه شد - تکفارس 
نسخه بتای کورتانا در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت اضافه شد - تکفارس 

نسخه بتای کورتانا در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت اضافه شد

علی قاسم نژاد
۲۷ تیر ۱۳۹۸ - 08:00
نسخه بتای کورتانا در فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت اضافه شد - تکفارس 

مایکروسافت در به‌روزرسانی‌ خرداد ماه (ژوئن)، دستیار دیجیتالی خود را از قسمت جست‌وجو حذف و آن بخش را SearchApp، نام‌گذاری کرد ودرحال تغییر سیاست‌های خود برای کورتانا است. اکنون مایکروسافت قصد دارد تا به‌طور مستقل برروی کورتانا متمرکز شود. همچنین شاهد عرضه نسخه بتای کورتانا به فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستیم.

این برنامه همان‌چیزی است که انتظارش را دارید، به علاوه یکی از نکات مثبت آن داشتن یک پنجره مجزاست و دیگر نیازی نیست با یک صفحه ضمیمه شده به نوارابزار خود، کار کنید. طبیعاتاً در طول زمان ویژگی‌های بیشتری برای آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

هم‌اکنون کورتانا به‌درستی کار نمی‌کند اما چنان‌چه برنامه کورتانا را دانلود کردید، در منوی استارت ظاهر خواهد شد. زمانی که این برنامه را اجرا می‌کنید، با لوگو آشنای کورتانا مواجه خواهید شد و پیغامی با عنوان سلام، از ابراز علاقه شما ممنونم، ظاهر می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که مستقل شدن کورتانا دلیلی بر حذف شدن آن از روی ویندوز ۱۰ نخواهد بود و کماکان شما توانایی پاک کردن این برنامه را نخواهید داشت. ولی این اقدام راه را برای توسعه و به‌روزرسانی‌های آینده برای کورتانا هموارتر ساخته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید