شروع بروزرسانی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت - تکفارس 
شروع بروزرسانی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت - تکفارس 

شروع بروزرسانی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت

امیر عسگری
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - 19:30
شروع بروزرسانی ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت - تکفارس 

تقریبا یک ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که عملیات بروزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ را از نسخه ۱۸۰۳ به ۱۹۰۳ آغاز کرده است. امروز زمانی است که این بروزرسانی خودکار شروع شده است.

زمانی که مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی برای ویندوز ۱۰ ارائه می‌کند این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا در صورت تمایل آن را از طریق ویندوز آپدیت، دانلود و نصب کنید و اگر تمایلی به دریافتش نداشته باشید آن را نادیده بگیرید. تنها زمانی بروزرسانی به صورت خودکار انجام می‌شود که پشتیبانی از نسخه فعلی ویندوز شما رو به پایان باشد. موضوعی که قرار است در مورد ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۳ که پشتیبانی از آن تا ۱۲ نوامبر به پایان می‌رسد اجرا شود. مایکروسافت همواره از کاربران می‌خواهد تا بعد از پایان پشتیبانی، نسخه جدید ویندوز را دریافت نمایند.

طبق گزارش اددوپلکس (AdDuplex) 58% کاربران هنوز از نسخه ۱۸۰۳ استفاده می‌کنند و فقط تعداد کمی از کاربران برای ارتقا به نسخه ۱۹۰۳ وقت گذاشته‌اند.

با این حال به گفته مایکروسافت شما می‌توانید این بروزرسانی را به مدت ۳۵ روز تعلیق کنید. این ویژگی برای هر دو نسخه هوم (Home) و پرو (Pro) وجود دارد. اگر نمی‌خواهید بلافاصله نسخه ۱۹۰۳ را دریافت کنید می‌توانید این قابلیت را فعال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید