پایانی بر بازی‌های اینترنتی مایکروسافت - تکفارس 
پایانی بر بازی‌های اینترنتی مایکروسافت - تکفارس 

پایانی بر بازی‌های اینترنتی مایکروسافت

سجاد اسدی
۲۲ تیر ۱۳۹۸ - 19:27
پایانی بر بازی‌های اینترنتی مایکروسافت - تکفارس 

زمان خداحافظی با بازی‌های اینترنتی مایکروسافت فرا رسیده است.

در جدیدترین تصمیمات اتخاذ شده، شرکت مایکروسافت بازی‌های اینترنتی Hearts ،Spades ،Backgammon و Reversi را برای همیشه غیرفعال خواهد کرد. این بازی‌ها از تاریخ ۳۱ جولای از ویندوز‌های XP و ME حذف خواهند شد و فقط تا ۲۲ جولای بر روی ویندوز ۷ باقی می مانند.

مسئول بخش بازی‌های ویندوز اعلام کرد:

تصمیم سختی اتخاذ کردیم که اصلا کار راحتی نبود. هرچند، این‌طور به نظر می‌رسید که زمان پرداختن و سرمایه‌گذاری روی تکنولوژی‌های جدیدتر برای ما و همکاران‌مان فرا رسیده است.

شرکت مایکروسافت اخیراً تمرکز خود را بر روی ارتقا و اجرای سرویس استریم xCloud ایکس‌باکس گذاشته که در ماه اکتبر از آن پرده‌برداری می‌شود. این سرویس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از طریق دستگاه‌های دیجیتالی خود مانند تلفن‌ها و تبلت‌ها به ۳۵۰۰ بازی‌ موجود در Library (کتابخانه) و ۱۹۰۰ بازی در دست ساخت مایکروسافت، دسترسی داشته باشند.

مدیر ایکس‌باکس، فیل اسپنسر در جریان E3 ماه گذشته گفت:

در راستای پروژه xCloud، ما ایکس‌باکس‌ها را در دیتا سنترها قرارداده و به افراد اجازه دسترسی به آنها را خواهیم داد. حالا که ده‌ها میلیون نفر در سرتاسر دنیا در حال استفاده از ایکس‌باکس وان هستند، امیدواریم تا بتوانیم امکانی را در اختیار استفاده‌کنندگان این کنسول‌ها قرار دهیم تا ایکس‌باکس خود را به ورژن xCloud مخصوص به خود تبدیل کرده و بتوانند خارج از خانه خود بازی کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.