قیمت ال‌جی W30 کاهش می‌یابد - تکفارس 
قیمت ال‌جی W30 کاهش می‌یابد - تکفارس 

قیمت ال‌جی W30 کاهش می‌یابد

علی اسکندری
۱۹ تیر ۱۳۹۸ - 22:00
قیمت ال‌جی W30 کاهش می‌یابد - تکفارس 

در گذشته‌ای نه‌چندان دور ال‌جی یکی از سه برند پرفروش دنیای گوشی‌های هوشمند بود و گاها مدل‌های آن‌ میلیونی فروخته می‌شدند. اما با گذشت سال‌ها، انگار ال‌جی نیز به سرنوشت سونی، اچ‌تی‌سی و نوکیا (منظورمان برند نوکیای سابق است) دجار شده است. از این رو شرکت مذکور سعی می‌کند با ارائه دستگاه‌های جدیدی دوباره بخش موبایل خود را زنده کند و آن را به سود دهی هنگفتی برساند. معرفی و عرضه ال‌جی W30 یکی از اولین قدم‌ها برای تحقق این امر است. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا با این گوشی بیش‌تر آشنا شویم.

شاید فرض کنید که خرید مدل‌های ال‌جی یک خرید منطقی و درست محسوب نمی‌شود، اما با تمام این حرف و حدیث‌ها، بازهم برند ال‌جی ناامید نشده و به تولید و عرضه گوشی‌های به بازار ادامه می‌دهد. در حقیقت دستگاه‌های جدید این شرکت هم آن‌چنان به بدی محصولات گذشته نیستند و می‌توانند به‌عنوان یک گوشی خوب و حتی عالی به بازار معرفی شوند. شاید یکی از مهم‌ترین عوامل برای پرفروش و محبوب شدن یک محصول، برچسب قیمتی آن است. در واقع قیمت می‌تواند کاربران را به خود جذب کند یا مثل یک دافعه عمل کند و کاربران را از خود براند. اما ال‌جی راه‌کار اول را در پیش گرفته است. به این ترتیب مدل‌های خود را با قیمت‌هایی نسبتا اندک به بازار عرضه می‌کند تا به این امید که فروش زیادی داشته باشند. این سیاست در مورد ال‌جی W30 هم اعمال شده است. این گوشی هوشمند کره‌ای در حال حاضر با قیمتی در حدود ۱۳۰ یورو در بازارهای جهانی موجود است. با این همه ال‌جی قصد دارد قیمت این دستگاه را کاهش دهد. در حقیقت اخبار حاکی از آن هستند که بای منتظر کاهش قیمت ال‌جی W30 و شاید کل خانواده W باشیم. این یعنی شاید قیمت این مدل‌های جذاب تا ۱۰۰ یورو هم کاهش یابد. به این ترتیب ارزش خرید بالایی پیدا می‌کنند و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب خواهند کرد. احتمالا حالا یک سوال ذهن‌تان را مشغول کرده؛ آیا باید ال‌جی W30 را خریداری نماییم؟ در زیر به این سوال پاسخ داده‌ایم.

می‌توان گفت طراحی در فروش یک محصول اهمیت زیادی دارد. ال‌جی هم از این عنصر برای جذاب‌تر کردن محصول خود بهره برده و تاحدودی هم موفق بوده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ال‌جی W30 دارای یک نمایشگر بزرگ است که حاشیه‌های اندکی اطراف خود دارد. این یعنی مدل کره‌ای به طراحی کم‌حاشیه مجهز شده تا راحت‌تر متون مختلف را بخوانید و از دیدن فیلم‌ها بیش‌تر از قبل لذت ببرید. همچنین ال‌جی رنگ‌های محصربه‌فرد و چشم‌گیری را برای ال‌جی W30 در نظر گرفته که از هر نظر خیره‌کننده هستند. به‌عنوان مثال یکی از رنگ‌ها طیفی از صورتی تا آبی کم‌رنگ را شامل می‌شود. این نوع طراحی معمولا در گوشی‌های بالارده دیده می‌شود. در ضمن این مدل به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری نیز مجهز شده تا نیاز شما را برطرف کند. این باتری (البته با استفاده معمولی) می‌تواند تا ۲ روز دوام بیاورد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه این مدل به بازار ایران، حاظر به خرید آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.