گوگل برنامه‌ی واقعیت افزوده Apollo 11 را ساخت - تکفارس 
گوگل برنامه‌ی واقعیت افزوده Apollo 11 را ساخت - تکفارس 

گوگل برنامه‌ی واقعیت افزوده Apollo 11 را ساخت

حسین چوبین
۲۱ تیر ۱۳۹۸ - 08:00
گوگل برنامه‌ی واقعیت افزوده Apollo 11 را ساخت - تکفارس 

گوگل در پنجاهمین سالگرد فرود آپولو ۱۱ (Apollo 11) بر روی ماه از دو برنامه‌ی واقعیت افزوده‌ی خود رونمایی کرد که بوسیله‌ی آن می‌توانستید چکمه‌ی فضانوردان را بپوشید. درواقع بوسیله‌ی این برنامه‌ها می‌توانید مدل‌هایی سه‌بعدی که از کابین خلبان و محیط فضا پیما در سال ۱۹۶۹ که به ماه رسید را مشاهده کنید.

گوگل روز چهارشنبه در پستی عنوان کرد:

نیل آرمسترانگ، باز آلدرین و مایکل کولینز کمک کردند تا ما موارد بیشتری در رابطه با فضا و زندگی در زمین یاد بگیریم. برای رسیدن به این نقطه از موفقیت انسانی ما به شما روش‌‌های جدیدی برای یادیگیری درمورد لحظه‌های متفاوت در تاریخ ارائه می‌کنیم از جمله دیدگاه‌های جدید و داستان‌هایی که کمتر شنیده شده‌اند.

کمپانی گوگل وعده داد که این برنامه می‌تواند به خوبی نمایی سه بعدی از سفینه‌ی آپولو و اولین انسان‌هایی که برروی ماه قدم گذاشته‌اند نشان می‌دهد. همانطور که در بالا هم اشاره داشتیم این اولین بار است که گوگل چنین برنامه‌ای را طراحی می‌کند درواقع شاهد اولین سیستم نمایش مصنوعی گوگل هستیم.

این امکان جدید در ماه می با صفحه‌نمایشی سه بعدی جهت جست‌وجو و نمایش کامل جزئیات منتشر می‌شود. این برنامه برای سیستم عامل‌های اندروید و ios موجود بوده و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. نکته‌ی قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم امکان زوم کردن در این شبیه‌ساز است.

گوگل در ادامه گفت:

شما می‌توانید از این دستگاه برای شبیه سازی بخش‌های خانه هم استفاده کنید.

براساس گزارش‌ها و گمانه زنی‌های فراوان گوگل در حال ورود به زمینه‌ای جدید است. مطمئنا استفاده و تجربه‌ی این سیستم بسیار لذت بخش خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید