نسخه جدید تلویزیون لاکچری سامسونگ - تکفارس 
نسخه جدید تلویزیون لاکچری سامسونگ - تکفارس 

نسخه جدید تلویزیون لاکچری سامسونگ

سجاد اسدی
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - 11:00
نسخه لاکچری از تلویزیون‌های دیواری سامسونگ

سامسونگ یک نسخه لاکچری از نمایشگر دیواری خود را در جشنواره اینفوکام (InfoComm) سال ۲۰۱۹ در فلوریدا آمریکا رونمایی کرده است. این دیوار به دلیل طراحی ماژولار منحصر به فرد و نوآورانه‌اش، به عنوان یکی از پیشرفت‌های مهم در زمینه سرگرمی‌خانگی محسوب می‌شود. با بهره‌گیری از سیستم پنل‌های LED ماژولار، کاربر قادر خواهد بود تا دستگاهش را برای جاگیری در هر فضایی شخصی‌سازی کند. به جای تمرکز بر نسبت تصویر ۱۶:۹ معمول، این نسخه لاکچری می‌تواند در فضای دلخواه کاربر به خوبی تنظیم گردد. گفتنی است که به سبب سبک خاص طراحی، این دستگاه می‌تواند در هر محیطی، از دیوار‌های صاف تا چهارچوب در به خوبی جا گرفته و ظاهر زیبایی داشته باشد.

دامون کروهرست، مدیر نمایشگر‌های بصری سامسونگ انگلستان در این رابطه گفت:

به عنوان اولین استفاده کننده از صفحه‌های LED ماژولار، دیوار لاکچری می‌تواند انعطاف‌پذیری بی‌نظیری برای شخصی‌سازیِ نمایشگر با محیط‌های مختلف خانه را به استفاده کنندگان ارائه کند. مصرف‌کنندگان دیگر لازم نیست تا طراحی مورد علاقه خود را فدای یافتن فضای مناسب برای نمایشگرهای خود کنند و با دیوار لاکچری سامسونگ ما ابعاد و اشکال نامحدودی برای نمایشگر ارائه می‌کنیم که می‌تواند تصورات ذهنی مردم برای طراحی را به کلی تغییر دهد.

نمایشگر‌های عادی فارغ از اینکه چقدر به‌روز و پیشرفته باشند، ممکن است که فضای زیادی را اشغال کنند. اما با این ابتکار، دیگر نیازی به در نظر گرفتن طراحی داخلی در اطراف تلویزیون نبوده و این تلویزیون برای تبدیل شدن به طراحی دلخواه کاربر می‌تواند تغییر کند. اما نوآوری‌های این نمایشگر به اینجا ختم نمی‌شود و مضاف بر ماژولاریته و انعطاف‌پذیری فیزیکی، این دستگاه می‌تواند تجربه دیداری کاملا شفافی را به مخاطب ارائه کند. پیکسل‌ها در این دستگاه تنها ۰٫۸ میلی متر عرض دارند که باعث می‌شود تا تصاویر دارای رزولوشن بسیار بالایی باشند. کنتراست عالی و HDR10+  برای کیفیت نور فوق‌العاده همراه با ترکیب خوب greyscale،  به کاربر اجازه تماشای تصویر شفاف و بی‌نقص و شفافی در هر میزان از نور محیط را می‌دهد.

برای اطمینان از عدم وجود هرگونه انحراف تصویری، فارغ از اینکه شما چطور دستگاه خود را تنظیم خواهید کرد، دیوار لاکچری از تکنولوژی AI upscaling استفاده می‌کند که کیفیت بالایی از تصویر را در هر نسبت و اندازه‌ای به نمایش می‌گذارد. پردازشگر کوانتوم قرار گرفته بر روی بُرد دستگاه نیز در دیدن تصویر ایده‌آل، از نمایش‌های استریم گرفته تا تصاویر با گرافیک، بالا کمک کننده خواهد بود.

دیوار لاکچری دو مود مختلف دارد: مود سرگرمی ‌و آمبینت. مود سرگرمی‌ تجربه بصری خوبی را چه در هنگام تماشای فیلم مورد علاقه‌تان و چه در زمان بازی‌های ویدیویی به شما ارائه می‌کند. از نظر کنتراست، مود آمبینت به شما این اجازه را خواهد داد تا از دیدن تصاویر محرک، فوتوگرافی‌ها و تصاویر نمایشی لذت کامل را ببرید. قاب دکور و طراحی بی‌نظیر، این نمایشگر را به تلویزیونی عریض و بدون لبه تبدیل می‌کند که می‌تواند اساس طراحی داخلی شما باشد.

اگر به دنبال یک تلویزیون جدید هستید و می‌خواهید تجربه خود از سرگرمی‌های خانگی را بهبود ببخشید، نسخه لاکچری تلویزیون‌های سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. گفتنی است که این تلویزیون‌ها از جولای ۲۰۱۹ به فروش گذاشته می‌شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید