انتشار دوباره اندروید ۹ پای برای گوشی HTC U11 - تکفارس 
انتشار دوباره اندروید ۹ پای برای گوشی HTC U11 - تکفارس 

انتشار دوباره اندروید ۹ پای برای گوشی HTC U11

ربین قهرمانی
۱۲ تیر ۱۳۹۸ - 17:15
انتشار دوباره اندروید ۹ پای برای گوشی HTC U11 - تکفارس 

پس از آنکه اندروید ۹ پای، برای گوشی‌ HTC U11 منتشر شد، مشکلاتی برای این دستگاه پیش آمد که سازندگان، هنوز هم دلیلی برای این مشکل پیدا نکرده‌اند. حال پس از مدتی کوتاه، شرکت HTC، اندورید ۹ پای را برای این دستگاه منتشر کرد که هیچ مشکلی اعم از بریک شدن، در آن دیده نشده است.

پس از مدت‌ها منتظر بودن جهت انتشار نسخه جدید اندروید ۹ پای برای گوشی HTC U11، سرانجام شرکت HTC این نسخه جدید را عرضه کرد. از گزارش‌های رسیده به دست ما، این چنین پیداست که این نسخه، مشکل بریک شدن گوشی را نخواهد داشت. چنانچه در بالا نیز اشاره کردیم، این نسخه از اندروید، یک ماه قبل نیز برای این گوشی منتشر شد که پس از مدتی، مشکل بریک شدن گوشی‌ها، از طرف کاربران مخابره شد. این گوشی ۵٫۵ اینچی شرکت اچ تی سی، در سال ۲۰۱۷ عرضه و روانه بازار جهانی شد و پس از آنکه شرکت اچ تی سی تایید کرد که اندروید ۹ پای برای این گوشی منتشر می‌شود، بسیاری از کاربران از این موضوع بسیار خشنود شدند و سریعا به آپدیت کردن گوشی‌های خود پرداختند اما به برخی دلایل که هنوز هم شرکت اچ تی سی به بیان آنها نپرداخته است، این گوشی با مشکل بریک شدن روبه‌رو شد.

این شرکت، هرگز دلیل این مشکل را منتشر نکرد و آن را خفا حل کرد اما در طی یک توییت از طرف این شرکت تایوانی، گفته شده است که حل این مشکل چندان آسان نبوده و همین مورد هم منجر به طولانی شدن مدت زمان تاخیر در انتشار بروزرسانی جدید دو گوشی HTC U11 و U12+ شده است. حال که آپدیت جدید اندروید ۹ پای، برای باری دیگر بر روی این گوشی اجرا شده، هیچ مشکلی دیده نشده است؛ البته این در حالی است که تعداد انگشت شماری از کاربران، این آپدیت را نصب کرده اند.

جالب است بدانید که این آپدیت جدید، مشابهت زیادی با نسخه قبلی خود که با بیلد ۳٫۲۲٫۷۰۹٫۲ شناخته می‌شد، دارد. لازم به ذکر است که این نسخه جدید از بروزرسانی گوشی U11 با بیلد ۳٫۲۲٫۷۰۹٫۳ معرفی شده و حجم آن برابر است با ۱٫۴ گیگابایت یا بیشتر که با نسخه قبلی خود تفاوت حجمی چندانی ندارد. در فهرست تغییرات این بروز رسانی جدید، موارد چندان زیادی ذکر نشده و به طور خاصی، در مورد باگهای موجود در بروز رسانی قبلی و بهینه سازی این نسخه، سخنی به میان نیامده است. در این فهرست تغییرات، اسمی از برطرف شدن بریک شدن گوشی‌ها به میان نیامده است و این گونه به نظر می‌رسد که هیچ وقت، چنین مشکلی وجود نداشته است. حال ما نمی‌دانیم که کمپانی اچ تی سی، این گوشی‌های بریک شده را بازگردانی و تعمیر می‌کند یا اینکه برای آنها جایگزین انتخاب می‌کند و یک گوشی دیگر را تحویل مشتریان می‌دهد.

به هر حال، این خبر، خبری خوش برای دارندگان گوشی‌های اچ تی سی +U11، U11 و +U12 است و کاربرانی که در آمریکا یا در مناطق غربی قرار دارند می‌توانند آپدیت‌ جدید را دریافت و نصب نمایند. متاسفانه ما نمی‌توانیم مدت زمانی را برای انتشار این بروز رسانی برآورد کنیم و فقط باید منتظر انتشار این آپدیت، در زمانی باشیم که این کمپانی تایوانی، آن را مذکور شده است، یعنی بعد از ماه می. این تاریخ از لحاظ مدیریت فنی نیز، درست و صحیح شمرده شده است. این گوشی‌های مذکور، تا پایان ماه ژوئن، آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد و این زمان، زمان رسمی منتشر شده از طرف کمپانی اچ تی سی است و آمدن آپدیت در تاریخی زودتر از این موعود، بعید به نظر می‌رسد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مشکل بریک شدن گوشی‌ها، در این آپدیت جدید حل شده است یا خیر و اگر حل شده است، چرا اسم این تغییر در فهرست تغییرات آپدیت نبوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید