آماری جالب از بازیکنان Candy Crush - تکفارس 
آماری جالب از بازیکنان Candy Crush - تکفارس 

آماری جالب از بازیکنان Candy Crush

سید محمد معلمی
۶ تیر ۱۳۹۸ - 21:00
آماری جالب از بازیکنان Candy Crush - تکفارس 

بر اساس آخرین بررسی‌ها، ۹٫۵ میلیون نفر Candy Crush Saga را در گوشی خود نصب کرده‌اند و روزانه سه تا شش ساعت با آن سرگرم می‌شوند.

Candy Crush در سال ۲۰۱۹ همچنان یکی از پرطرفدارترین بازی‌هاست و تا کنون ۲۷۰ میلیون نفر آن را دانلود و نصب کرده‌اند. جالب اینکه بسیاری از این افراد مدت زیادی است که این بازی را در گوشی خود دارند. حالا King، توسعه‌دهنده این گیم محبوب مورد انتقاد واقع شده است زیرا برخی کارشناسان اعتقاد دارند او روش‌هایی برای جذب بیشتر کاربر به کار گرفته است.

بر خلاف این ادعا، همین سال گذشته بود که در یک کمیته در کشور سوئد، بازی Candy Crush اعتیادآور تشخیص داده نشد. در این نشست، الکس دیل، یکی از مسئولین استودیوی سازنده بازی خبر داد که شخصی تنها در یک روز ۲۶۰۰ دلار پرداخته تا بتواند راهی مراحل بعدی بازی شود.

آماری جالب از بازیکنان Candy Crush - تکفارس 

این هفته اما، الکس دیل آمار جالبی از تعداد بازیکنان Candy Crush منتشر کرد. او گفت که از ۲۷۰ میلیون کاربر، روزانه ۹٫۲ میلیون نفر بیش از سه و ۴۳۲۰۰۰ نفر بیش از شش ساعت پای گوشی خود می‌نشینند و Candy Crush بازی می‌کنند. این اعداد و ارقام واقعاً باورنکردنی هستند ولی در واقع به ترتیب ۳٫۴ و ۰٫۱۶ درصد تعداد کل کسانی را شامل می‌شوند که این گیم را دانلود کرده‌اند. الکس دیل همچنین عنوان کرده که بانوان بیش از ۳۵ سال، بیشترین مخاطبان Candy Crush هستند و کسانی که چند ساعت با این بازی سرگرم می‌شوند، وقت بسیار آزادی دارند.

او می‌گوید:

افراد بالای ۶۰، ۷۰ و حتی ۸۰ ساله زیادی هستند که Candy Crush بازی می‌کنند. ما از مردم می‌خواهیم بیشتر بازی کنند!!!

الکس دیل در مورد فردی که تنها در یک روز بیش از ۲۰۰۰ دلار پول پرداخت کرد، توضیح می‌دهد:

روزی که این کاربر ۲۶۰۰ دلار پول واریز کرد، جشنواره‌ای برگزار کرده بودیم بنابراین تصمیم او کاملاً منطقی بود. انجام چنین کاری یک تصمیم شخصی است پس اگر کسی می‌خواهد این اقدام را صورت دهد، اختیارش با خودش است

سازمان سلامت جهانی، اعتیاد به بازی‌ها را حالا یک مشکل جدی می‌داند. برای مثال، در بازی‌هایی که شرط‌بندی انجام می‌شود، انگلیسی‌ها رفتارهای به خصوصی از خود نشان می‌دهند که می‌تواند به خودشان آسیب برساند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید