اندروید ۹ برای نوکیا ۱ منتشر شد - تکفارس 
اندروید ۹ برای نوکیا ۱ منتشر شد - تکفارس 

اندروید ۹ برای نوکیا ۱ منتشر شد

سید محمد معلمی
۴ تیر ۱۳۹۸ - 23:00
اندروید ۹ برای نوکیا ۱ منتشر شد - تکفارس 

شرکت HMD گلوبال که گوشی‌هایی با برند محبوب نوکیا را تولید می‌کند، برای اینکه حسن نیت خودش را مشتریانش نشان دهد و به وعده‌های قبلی‌اش در مورد انتشار به موقع بروزرسانی‌ها عمل نماید، عرضه اندروید ۹ برای گوشی نوکیا ۱ که ابتدا در فوریه سال ۲۰۱۸ معرفی شد را آغاز کرده است.

این دستگاه که تنها ۱ گیگابایت رم دارد و پردازنده آن هم ضعیف است و اولین محصول نوکیا با اندروید وان به شمار می‌رود، ابتدا از نسخه خام اندروید ۸٫۱ بهره می‌برد ولی حالا می‌تواند از نسخه ۹ محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا استفاده کند. ورژن خاصی از این پلتفرم مخصوص گوشی‌هایی طراحی شده که رم کمی دارند. البته اگرچه نوکیا تنها شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه با اندروید وان به شمار نمی‌رود ولی از معدود کمپانی‌هایی است که پشتیبانی از آنها را همچنان ادامه می‌دهد زیرا سایر تولیدکنندگان معمولاً فقط در مواقعی که لازم است، بسته‌های امنیتی را برای این گوشی‌ها منتشر می‌کنند.

در مورد امکاناتی که بروزرسانی اندروید ۹ برای نوکیا ۱ آورده، باید بگوییم که دارندگان این دستگاه شاهد رابط کاربری بهبود یافته، تنظیمات باز طراحی شده و شیوه جدید به نمایش درآمدن اعلانات خواهند بود. ضمن اینکه عملکرد کلی گوشی هم بهتر خواهد شد.

در پایان اشاره کنیم که آپدیت اندروید ۹ برای نوکیا ۱ به صورت مرحله‌ای به دست کاربران خواهد رسید ولی مشخص نیست ابتدا چه کسانی آن را دریافت خواهند کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.