G8s ThinQ به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شد - تکفارس 
G8s ThinQ به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شد - تکفارس 

G8s ThinQ به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شد

علی اسکندری
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - 23:00
G8s ThinQ به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شد - تکفارس 

همگی با برند ال‌جی آشنا هستیم. این شرکت به ساختن گوشی‌های با کیفیت و التبه با عمر کم باتری شهرت دارد. یکی از برترین گوشی‌ای هوشمند این شرت، ال‌جی G3 بود که در زمان خودش یکی از بهترین‌ شمرده می‌شد. اما حالا این شرکت به‌دلیل تصمیمات نادرست افت شدیدی پیدا کرده. ولی ال‌جی می‌خواهد دوباره به بازار برگردد. معرفی ال‌جی G8s ThinQ یکی از همین قدم‌های بزرگ شرکت برای رشد است. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

همه شرکت‌ها در سال‌های مختلف افت و خیرهایی را تجربه می‌کنند. اما مدت‌هاست ال‌جی در سراشیبی بازار قرار گرفته و رشد چندانی ندارد. گاها بخش موبایل این شرکت نیز متحمل ضرر هم می‌شود. شاید همین موضوع دلیل فعالیت کم‌تر این شرکت و تبلیغات اندک آن شده. اما هر چه بوده، در گذشته اتفاق افتاده و به قول معروف: گذشته‌، گذشته است! ال‌جی هم به همین حرف اعتقاد دارد و می‌خواهد با گوشی‌های جددی خود حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد. ال‌جی G8s ThinQ یکی از همین تلاش‌هاست. این گوشی هوشمند همین چند وقت پیش معرفی شده بود و باید بگوییم یک مدل جذاب و با کلی امکانات جذاب است. از دوربین‌های باکیفیت آن بگیر تا صقحه درخشان آن. ال‌جی همیشه در قیمت گذاری محصولاتش حرفه‌ای بوده و تمامی جوانب را می‌سجد و سپس قیمت منطقی و نسبتا کم را حتی برای پرچم‌داران خود تدارک می‌بیند. این موضوع در گذشته یکی از دلایل خرید گوشی‌های هوشمند کره‌ای‌ها محسوب می‌شد. به احتمال زیاد ال‌جی G8s ThinQ نیز با همین سیاست عرضه می‌شود. این یعنی در بازارهای مختلف ال‌جی G8s ThinQ قیمت‌های مختلفی خواهد داشت. در سال‌های گذشته گوشی‌های ال‌جی معمولا در بازار خاورمیانه و مخصوصا ایران قیمت بالایی نداشتند. در حالی که گوشی‌های رقیب آن‌ها حداقل ۱ میلیون تومان بیش‌تر بودند، مثلا این گوشی‌ها با قیمت بسیار کم‌تری عرضه می‌شدند. همان‌طور که گفتیم، ال‌جی G8s ThinQ قرار است به‌صورت جهانی عرضه شود و همین راه را برای ال‌جی باز کرده تا دوباره خود را به کاربران معرفی کرد. اما گذشته از همه این‌ها، چیزی که باعث متمایز شدن ال‌جی G8s ThinQ می‌شود، قابلیت‌های زیر و درشت آن است. البته طراحی عجیب و جالب این گوشی هوشمند نیز زبانزد عام و خاص است. در زیر به بخشی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

G8s ThinQ به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شد - تکفارس 

ال‌جی G8s ThinQ مثل دیگر گوشی‌های مدرن از عناصر مثل شیشه و آلومینیوم باکیفیت و بادوام ساخته شده تا سال‌ها برای‌تان کار کند. اما این عناصر در دست گرفتن ال‌جی G8s ThinQ را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. مثلا وقتی این گوشی فلزی را در دست می‌گیرید، حس خوبی به شما منتقل می‌شود که به هیچ عنوان در گوشی‌های هوشمند پلاستیکی حس نمی‌شود. پس می‌توان گفت ال‌جی G8s ThinQ یک گوشی جذاب و زیبا است. در بخش جلویی یک نمایشگر بزرگ قرار گرفته که بیش‌تر این بخش را پوشانده و برای همین ال‌جی G8s ThinQ جزء گوشی‌های مدرن محسوب می‌شود. گوشی‌هایی که چشم‌ها را خیره‌ می‌کنند و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کنند. فقط توجه داشته باشید که این ویژگی نقاط ضعفی نیز دارد. این طراحی باعث می‌شود تا ال‌جی G8s ThinQ مقاومت کم‌تری داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید در بخش جلویی نمایشگر هیچ محافظی یا همان نوارها را ندارد و فقط در بخش بالایی و پایینی ال‌جی G8s ThinQ نوارهای ظریفی دیده می‌شود. شاید کم شدن ضخامت این نوارها زیبایی بیش‌تری را برای ال‌جی G8s ThinQ رقم بزند، اما همه این‌ها باعث کم‌تر شدن مقاومت آن خواهند شد. خوش‌بختانه ال‌جی برای این مورد عواملی را به کار گرفته تا این صفحه محافظت شود. برای مثال محافظی از شرکت کورنینگ را با نام گوریلا گلس استفاده کرده که به‌خوبی از این نمایشگر ارزشمند محافظت می‌کند. این صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی با تکنولوژی OLED ساخته شده و از بسیاری از لحاظ بهترین است. این نمایشگر روشنایی زیادی دارد و به این ترتیب حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌توانید متن‌ها و عکس‌های درون گوشی خود را مشاهده کنید. این همان‌ چیزی‌ست که صفحات IPS TFT LCD از آن بی‌بهره هستند. اندازه این صفحه نیز مزیت‌هایی دارد. برای مثال با آن می‌توانید بازی‌ها را به‌صورتی هیجان‌انگیز تجربه کنید. این همان چیزی‌ست که در صفحات کوچک‌تر وجود ندارد و حالا در ال‌جی G8s ThinQ ممکن شده است. اما قابلیت‌های دیگری نیز به‌چشم می‌خورند. برای مثال استاندارد HDR10 هم در نظر گرفته شده است. اما این استاندارد یا تکنولوژی چه به‌دردی می‌خورد؟ می‌توان گفت HDR10 کیفیت صفحه را بیش‌تر کرده و با کمک آن می‌توانید به پخش فیلم‌های HDR بپردازید. فیلم‌هایی که نسبت به فیلم‌های عادی کیفیت بالاتر و رنگ‌های جذاب‌تری دارند. پس ال‌جی G8s ThinQ یک گوشی تمام‌عیار در زمینه نمایشگر به‌حساب می‌آید و اگر به‌دنبال بهترین‌ها هستید، ما خرید آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاید با حضور این گوشی هوشمند ال‌جی در خاورمیانه شاهد عرضه آن در کشورمان باشیم که مایه دلگرمی طرفداران این شرکت محبوب است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با عرضه جهانی مدل ال‌جی G8s ThinQ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید