سامسونگ گلکسی نوت ۹ به حالت Night مجهز خواهد شد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی نوت ۹ به حالت Night مجهز خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی نوت ۹ به حالت Night مجهز خواهد شد

علی اسکندری
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - 22:30
سامسونگ گلکسی نوت ۹ به حالت Night مجهز خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌ها در بخش گوشی‌های هوشمند است و تاحالا مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده. یکی از همین مدل‌های جذاب سامسونگ گلکسی نوت ۹ است که قابلیت‌های زیادی دارد و هر کسی و هر فردی با هر نیازی را راضی می‌کند. فرقی نمی‌کند که یک گیمر یا علاقه‌مند به فیلم‌های اکشن باشید. نوت ۹ همان گوشی مورد نظر شما خواهد بود. به‌تازگی خبر رسیده که این گوشی به حالت Night مجهز خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا این گوشی هوشمند و این قابلیت کاربردی را بیش‌تر بشناسیم…

سامسونگ گلکسی نوت ۹ همین حالا نیز قابلیت‌های زیادی دارد که Night هم به آن‌ها اضافه خواهد شد. در واقع دوربین‌های این گوشی کیفیت بالایی دارند که هر عکاسی را راضی می‌کند. اما سامسونگ کاملا می‌داند که هر محصولاتی نیاز به به‌روزرسانی و ارتقا دارد. برای همین این قابلیت را برای گوشی جدید خود فراهم آورده تا بدون هیچ مشکلی عکاسی کنید و شاید نیاز به یک دوربین دیجیتال پیدا نکنید. سامسونگ گلکسی نوت ۹ یکی از برترین موبایل‌های هوشمند بازار است که نیاز هر کسی را پاسخ می‌دهد. از گیمر گرفته تا خوره شلکه‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام. در هر صورت می‌توانید سامسونگ گلکسی نوت ۹ را بخرید و مطمئن باشید در آخرین روز از آن راضی خواهید بود. اما سوال این‌جاست که قابلیت Night دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و آیا واقعا مزایایی دارد یا صرفا یک قابلیت تجملاتی است که سامسونگ برای بستن دهن رقیبان این کار را کرده است؟ به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد. سامسونگ گلکسی نوت ۹ دارای دوربین‌های تیزبین و باکیفیتی است که از پس هر کاری برمی‌آیند. عکاسی در روز برای آن‌ها مثل آب خوردن است و تصاویر خوبی در روز روشن می‌گیرند. حتی بدون قابلیت Night نیز سامسونگ گلکسی نوت ۹ در شب نیز عکس‌های خوبی برای‌ شما خواهد گرفت. این گوشی ضریب اف بسیار کمی دارد و همین جذب نور را توسط حس‌گر دوربین بیش‌تر کرده. فقط باید به عکس‌های این گوشی هوشمند در شب نگاه کنید تا کیفیت واقعی دوربین‌های سامسونگ گلکسی نوت ۹ را درک نمایید. با تمام این اوصاف، Night وافعا به چه دردی می‌خورد؟

سامسونگ گلکسی نوت ۹ به حالت Night مجهز خواهد شد - تکفارس 

تصویر بالا نشان از قابلیت نام‌برده دارد. حتی همین حالا که در حال خواندن این مقاله هستید، بعضی از گوشی‌های منتخب سامسونگ گلکسی نوت ۹ نیز به این قابلیت مجهز شده‌اند و تنها بعضی از کاربران می‌توانند از این قابلیت فعلا استفاده کنند. در آینده Night برای همه گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۹ عرضه خواهد شد و عکاسی را دگرگون خواهد کرد. با این سامسونگ گلکسی نوت ۹ ضربب اف کمی دارد، ولی بازهم قادر نیست عکس‌های خوبی در شب بگیرد. در واقع این گوشی نسبت به بعضی از رقیبان خود در سطحی پایین‌تر قرار می‌گیرد که واقعامایه تاسف سامسونگ است. اما این شرکت دست روی دست نگذاشته و می‌خواهد گوشی خود را ارتقا دهد. برای همین Night را عرضه کرده. این قابلیت اجازه عکاسی در شب را به شما می‌دهد. با کمک آن می‌توانید در شب تصاویر بسیار خوب و حتی روشنی بگیرید که نظر هر عاشق عکاسی را به‌سمت سامسونگ گلکسی نوت ۹ جلب می‌کند. این عکس‌ها کیفیت بالایی خواهند داشت و نویز بسیار کمی در آن‌ها دیده می‌شود. در واقع اصلی‌ترین مشکل موبایل‌های هوشمند فعلی، داشتن نویز در هنگام عکاسی در شب است. اما این موضوع در سامسونگ گلکسی نوت ۹ هم به‌طور زیادی حل شده و نویزهای بسیار کمی در تصویر می‌بینیم. این چیزی‌ست که در سال‌های قبل جزء آرزوهای دوستاران عکاسی بوده و حالا به واقعیت پیوسته. اما به‌نظر می‌رسد این قابلیت قابل تنظیم باشد. به این ترتیب می‌توانید آن را برحسب نیاز خود کم یا زیاد کنید. مثلا میزان روشنایی را کم‌تر کرده تا عکس طبیعی‌تر به‌نظر برسد. حتی شاید بتوانید نور را زیادتر کرده تا روشنایی بیش‌تر شود و وضوح تصویر افزایش زیادی یابد. اما همه این‌ها تنها یک‌سری شایعه و حدس و گمان است. برای تجربه قابلیت Night باید منتظر باشیم تا به‌طور رسمی این ویژگی برای تمامی گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۹ عرضه شود. تا آن زمان تنها می‌توانیم به حدس زدن بپردازیم. از تمام این‌ها که بگذریم یک ضعف در این قابلیت دیده می‌شود، تمام تغییرات بر روی عکس‌ها نرم‌افزاری خواهد بود و شاید از حالت طبیعی خارج شود. شاید روشنایی زیاد عکس‌تان را خراب کند و ترجیح به غیر فعال کردن این قابلیت بدهید. اما در هر صورت این ویژگی تبدیل یکی از قابلیت‌های جذاب سامسونگ گلکسی نوت ۹ خواهد شد و به احتمال زیاد کیفیت عکس‌برداری در این گوشی هوشمند را بهبود می‌یابد. ممکن است در آینده نیز به‌روزرسانی‌های بیش‌تر انتشار یابد تا این قابلیت به تکامل برسد و بدون خطا کارش را در سامسونگ گلکسی نوت ۹ انجام دهد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قابلیت Night باعث بهبود تصاویر خواهد شد یا تنها یک قابلیت تبلیغاتی است؟ شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید