برخی از مشخصات گلکسی Tab Active Pro منتشر شد - تکفارس 
برخی از مشخصات گلکسی Tab Active Pro منتشر شد - تکفارس 

برخی از مشخصات گلکسی Tab Active Pro منتشر شد

علی اسکندری
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 10:00
برخی از مشخصات گلکسی Tab Active Pro منتشر شد - تکفارس 

همه با سامسونگ آشنایی داریم و حداقل یک‌بار نام آن را در زندگی‌مان شنیده‌ایم یا یکی از وسایل آن در حال حاضر استفاده می‌کنیم. در واقع کیفیت بالا یکی از دلایل خرید مردم از از این برند معتبر شمرده می‌شود. حالا این برند در صدد معرفی تبلت‌های جدید خود است که در این مقاله می‌خواهیم به آن‌ها بپردازیم. پس در ادامه با تکفارس همراه باشید…

گفته می‌شود تبلت جدید شرکت کره‌ای با نام سامسونگ گلکسی Tab Active Pro معرفی شود. اما چرا این تبلت در مرکز توجهات است و بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته. همان‌طور که می‌دانید بازار تبلت‌ها مثل گوشی های هوشمند و حتی مثل لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی رونق ندارد و نمی‌توان گفت خریداران بسیار زیاد و وافاداری دارد. امام مطمئن باشید موضوع در آینده فرق خواهد کرد. وقتی که شرکت‌های بزرگ محصولات بهتری را معرفی کنند، طبیعتا کاربران نیز به این بازار هدایت شده شاید دوباره تبلت‌ها در مرکز توجهات و ممکن است فروش‌شان از موبایل‌های هوشمن و وسایل پوشیدنی نیز پیشی بگیرید. همه‌چیز امکانش هست. این موضوع را سامسونگ باور کرده و در طی این سال‌ها براساس همین موضوع محصولات جدید و نوآورانه خود را معرفی می‌کند. احتمال می‌روید که یکی از همی محصلات جذاب سامسونگ گلکسی Tab Active Pro نام داشته باشد. اما سامسونگ گلکسی Tab Active Pro چه فرق‌هایی با دیگر محصولات دارد ک همین حالا نیز در بازار قرار دارند. همه می‌داینم که تبلت‌ها قیمت زیادی دارند. اما این مسئله هم کم کم در حال تغییر است. قیمت موبیل‌های هوشمند روبه‌رو نه فقط در کشورمان بلکه در کشورهایی با ثبات اقتصادی نیز بالاتر می‌رود و کاربران از این موضوع نگران هستند. از آن‌جا که کم‌تر کسی می‌خواهد برای یک گوشی هوشمند که سخه‌های قبل آن با قیمتی کم‌تر از ۷۰۰ یورو موجود بودند، حالا قیمتی در حدود ۱۲۰۰ یورو یا حتی بیش‌تر بپردازد. پس تبلت‌ها می‌توانند از ضعف بازار گوشی های هشومند استفاده کرده و بیش‌تر از پیش خود را محبوب‌تر سازند.چ چیزی که اهمیت دارد، محبوبیت سرویس‌ها و محصولات است که به زودی توسط سامسونگ گلکسی Tab Active Pro محقق خواهد شد. البته سامسونگ امیدوار است که بازار تبلت‌ها دوباره رونق بگیرد. چراکه این بازار پتانسیل خوبی دارد و می‌تواند کاربران زیادی را میزبانی کند. چراکه هم تبلت‌ها بزرگ و کاربردی هستند و هم می‌توانند کار لپ‌تاپ و در عین حال کار یک گوشی هوشمند تمام‌عیار را کنند. پس یک گزینه بسیار خوب برای دانش‌آموزان، دانشجوها و کاربران عادی هستند.

برخی از مشخصات گلکسی Tab Active Pro منتشر شد - تکفارس 

همیشه قبل از معرفی گوشی ها و تبلت‌ها اطلاعاتی در مورد آن به بیرون درز  می‌کند و در مورد سامسونگ گلکسی Tab Active Pro هم این اتفاق افتاده است. اخبار و شایعاتی حاکی از آن هستند کهاین تبلت به‌زودی تسوط شرکت کره‌ای معرفی و سپس در عرض چندین هفته به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. یعنی شاید بتوانید چندین ماه دیگر آن را در ایران نیز با قیمتی حدود ۵ یا ۶ میلیون تومان خریدرای کنید. البته این قیمت یک حدس است و هنوز معلوم نیست که این تبلت قیمت بالاتر یا پایین‌تری داشته باشید. اما سیاست سامسونگ کاملا معلوم است. می خواهد قیمت تبلت‌ها را کاهش داد تا دلیلی برای خرید آن‌ها نسبت به گوشی های هوشمند داشته باشید. اما فقط این نیست. سامسونگ می‌خواهد قدرت این دستگاه‌های بزرگ را نیز افزایش دهد. سامسونگ گلکسی Tab Active Pro قابلیت‌های فراوانی دارد که همه آن‌ها در این مقاله نمی‌گنحد. یکی از همین قابلیت‌ها، نمایشگر جذاب و زیبا است. احمال می‌رود (یعنی امید داریم) در سامسونگ گلکسی Tab Active Pro یک نمایشگر amoled تقریبا ۸ اینچی قرار بگیرد. البته سامسونگ این محصل خود را در مدل‌های گوناگونی عرضه خواهد کرد و ممکن است یک مدل دارای یک نمایشگر ۱۳ یا ۱۰ اینچی باشد. اما همه آن‌ها در تکنولوژی ساخت یکی هستند. مثل دیگر تبلت‌های سامسونگ گلکسی Tab Active Pro نیز از فن‌اوری زیرمجموعه صفحات OLED بهره می‌برد که روشتایی و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهند. این یعنی حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز می‌توانید با تبلت سامسونگ گلکسی Tab Active Pro کار کنید و مثلا با دوستان‌تان تماس بگیرید یا پیام‌های‌تان ر در تلگرام مطالعه نمایید. این چیزی‌ست که تنها در این صفجات موجود است و برای همین سامسونگ گلکسی Tab Active Pro یک پله بالاتر از رقباب IPS LCD خود قرار خواهد گرفت. قلم هم فراموش نخواهد شد. قلم برای طراحان و دانشجوها و دانش‌اموزان و هر کسی که  عاشق یادداشت‌برداری باشد کمک می‌کند تا این کار را راحت‌تر گذشته انجام دهد. هیچ محدودیتی ندارید و می‌توانید به‌راحتی به انجام این کار بپردازید و یادداشت‌های سریعی را ثبت کنید. اما کاربردهای قلم S سامسونگ به این‌جا پایان نمی‌یابند. با این قلم طراحی ساده تر شده و به‌لطف سنسورهای مختلف این قلم در برابر فشار نیز حساس است. این یعنی می‌توانید با یک فشار قلم را ضخیم یا ظریف کنید و به نوشتن بپردازید.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید