منتظر رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom باشید - تکفارس 
منتظر رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom باشید - تکفارس 

منتظر رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom باشید

علی اسکندری
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 09:00
منتظر رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom باشید - تکفارس 

اوپو نیز در کنار دیگر برندهای معروف چینی یکی از بهترین گوشی‌هاست که قابلیت‌های زیادی دارد و می‌تواند به‌عنوان یکی از بهترین سازندگان گوشی‌های هوشمند در بازار مطرح شود. اما یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت که به‌تازگی معرفی شده، قرار است در یک رنگ جدید به بازار عرضه شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

اگر بخواهیم یکی از بهترین گوشی‌های بازار را نام ببریم، حتما باید به اوپو Reno 10x zoom اشاره کنیم. چیزی که مهم است، کیفیت و قیمت این گوشی هوشمند است. این دستگاه زیبا و مدرن با قیمت نسبتا بالایی در حدود ۸۰۰ یورو به بازار عرضه شده و در قسمت بالارده و گشی‌های گران‌قیمت قرار می‌گیرد. این یعنی اگر بخواهیم این گوشی هوشمند را در ایران بخریم، باید کم‌وبیش ۱۰ میلیون دلار به اندازه یک آی‌فون X خریج کنیم تا قادر به خرید این گوشی هوشمند چینی‌تبار باشیم. اما اخبار و شایعات نشان می‌دهند که کاربران علاقه زیادی به این گوشی هوشمند پیدا کرده‌اند و آن را به بدون نگاه کردن به محصولات دیگر خریداری می‌کنند. اما چه عاملی موجب این موضوع شده که کاربران تا این جد عاشق اوپو Reno 10x zoom باشند؟ قبل از این‌که به ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی هشومدن بپردازیم. بد نیست به رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom اشاره کنیم ک غوغای تازه‌ای را در بازار گوشی‌های هوشمند به پا کرده و از این رو اوپو Reno 10x zoom نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب خواهد کرد. مطمئن باشید! در زیر عکسی از این رنگ جدید را قرار دادیم. این رنگی‌ست که در هیچ گوشی هوشمند دیگری وجود ندارد برخلاف دیگر گوشی های هوشمند اوپو Reno 10x zoom یک دستگاه خاص و منحصر‌به‌فرد است. شاید همین دلیلی برای برتر بودن اوپو Reno 10x zoom نسبت به همتای آمریکایی و کره‌ای خود باشید. البته نباید فراموش کنیم که در نسخه جدید اوپو Reno 10x zoom اوپو هیچ تغییری در سخت‌افزاری محصول نداده و فقط شاهد تغییرات ظاهری هستیم که آن را زیباتر ا رنگ‌های دیگر همین گوشی هوشمند کرده است. پس اگر یک مدل جذاب و مدرن و در عین حال خاص می خواهید، حتما و فی‌الفور اقدام به خرید این گوشی هوشمند از اوپو کنید که از دست‌تان می‌رود! این رنگ در واقع طیفی از صورتی و سفید را پوشش می‌دهد و برای همین حالتی مات دارد که مانع از جذب اثر انگشت خواهد شد. این هم از یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت اوپو Reno 10x zoom.

منتظر رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom باشید - تکفارس 

برخلاف دیگر گوشی‌های اوپو البته منظورمان بیش‌تر آن‌هاست، اوپو Reno 10x zoom برای بازارهای خارجی تولید شده تا قادر به رقابت با دیگر شرکت‌ها و محصولات آن‌ها باشد. به یاد داشته باشید که این گوشی قیمتی ۸۰۰ یورویی دارد و قابلیت‌های آن در حد یک گوشی ۱۲۰۰ یورویی است. این یعنی اوپو Reno 10x zoom به‌راحتی با گوش‌هی هوشمندی مثل گلکسی S10 و سری P30 هوآوی که دوربین‌های خوبی دارند، قابل مقایسه است و به‌ این زودی‌ها کم نمی آورد. خب حرف زدن در مورد رقبا و رنگ جدید اوپو Reno 10x zoom کافی‌ست بهتر است به یکی از قابلیت‌های این گوشی هشومند اشاره کنیم. در بخش جلویی یک نمایشگر ۶٫۶ اینچی که واقعا سایزی غول پیکر دارد قرار گرفته و به‌خوبی به شما خدمت خواهد کرد. اما چیزی که در این نمایشگر جذاب است، تکنولوژی ساخت آن است. تولیدکننده این مدل را با فن‌آوری AMOLED که یکی از زیرمجموعه‌های فن‌آوری OLED است ساخته که کیفیت بالایی دارد و روشنایی زیادی را به ارمغان می‌آورد. روشنایی یکی از پارامترهای مهم در اندازه‌گیری کیفیت کلی نمایشگرهاست و خوش‌بختانه اوپو Reno 10x zoom در بسیاری از آزمون‌ها به‌لطف همین نمایشگر AMOLED سربلند بوده و خواهد بود. در نگاه اول به اوپو Reno 10x zoom تعجب می‌کنید که تولیدکننده چکونه تواسنته نوارهای اطراف صفحه را تا این حد ظریف کند و نسبت نمایشگر به بدنه را بیش‌تر کند. پس این گوشی مدرن‌تر از بسیاری از گوشی‌هاست و د رعین حال عملکرد بهتری دارد. اما دوربین سلفی کجا رفته. سوال خوبی است. این دوربین در بدنه فرو رفته و در آن‌جا تعبیه شده تا فقط موقع‌های نیاز آماده به کار شود و به شما خدمت کند. این دوربین به اصطلاح پاپ‌آپ عملکرد بی‌نظیری دارد و می‌توان آن را با دوربین سلفی پاپ‌آپ وان‌پلاس ۷ مقایسه کرد که قادر به بلند کردن وزنه‌های سنگین است! باتری برای گوشی های هوشمند قابلیت بسیار مهم است که امروزه کلا توسط شرکت‌های سازنده فراموش می‌کند و دغلب آن‌ها از باتری‌هایی با عمر کل و مثل ۳۰۰۰ میلی‌آمپری در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند که مطمئنا جوابگوی نیاز کاربران نخواهد برای همین اوپو Reno 10x zoom برای این گوشی هوشمند جذاب از یک باتر تقریبا ۴۰۰۰ میلی‌آمپری بهره برده که از نظر بهترین است و عملکرد خوبی نسبت به رقبای خود دارد. سخت‌افزار کم‌مصرف و نرم‌افزار بهینه نیز به این موضوع کمک کرده‌اند و باعث افزایش عمر این بارتی شده‌اند.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید