وعده‎ جذاب مایکروسافت به گیمر‎ها - تکفارس 
وعده‎ جذاب مایکروسافت به گیمر‎ها - تکفارس 

وعده‎ جذاب مایکروسافت به گیمر‎ها

محمدرضا موسوی
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - 18:00
وعده‎ جذاب مایکروسافت به گیمر‎ها - تکفارس 

برنامه‎های شرکت آمریکایی مایکروسافت برای ادغام کنسول Xbox و ویندوز ۱۰ دارد وارد فاز جدیدی می‎شود و این شرکت عده داده تا تجربه جالبی را برای گیمر‎ها فراهم کند. برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت در حال تغییر نحوه‎ی عملکرد و کارایی نرم‎افزار ایکس‎ باکس خود، در ویندوز ۱۰ است. پیش‎تر از این نرم‎افزار برای دسترسی به لیست دوستان، پیام‎ها و. دیگر امکانات ایکس باکس در کامپیوتر‎ها استفاده می‎شد؛ اما اکنون مایکروسافت با به‌روزرسانی این نرم‎افزار در ویندوز ۱۰، نام آن را نیز به Xbox Console Companion تغییر داده است. در پیغامی که هنگام به‌روزرسانی دیده می‎شود، مایکروسافت عنوان کرده که

 نام این برنامه به Xbox Console Companion تغییر کرده تا یک نرم‌افزار اختصاصی برای ویژگی‎ها و تنظیمات کنسول ایکس باکس شما باشد.

درعین‌حال، مایکروسافت به برنامه‎های خود برای آینده نرم‎افزار Xbox در ویندوز ۱۰ اشاره کرد. در پیام دیگر نوشته‌شده:

منتظر تجربه‎ی دسکتاپ جدیدی باشید

اما هنوز مشخص نیست چه تجربه‎ای را مایکروسافت قصد دارد فراهم کند.

چندی پیش مایکروسافت یک نوار بازی‎های ایکس باکس را در ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی کرد که در حال حاضر شبیه GeForce Experience شرکت Nvidia و یا Discord شده است.امروزه ابزار‎های زیادی برای دسترسی به امکانات Xbox مانند LFG، پیام‏ها و دوستان وجود دارد به‌گونه‌ای که از اهمیت وجود نرم‌افزار Xbox کاسته شده.

بسیاری از علاقه‎مندان Xbox، تصور می‎کردند که مایکروسافت نرم‌افزار ایکس باکس در ویندوز ۱۰ را منسوخ می‎کند اما این شرکت قصد دارد نرم‎افزار دیگری برای Xbox در رایانه‎ها عرضه کند.

رئیس بخش بازی‎های مایکروسافت، فیل اسپنسر، سال گذشته اعتراف کرد که مایکروسافت کارهای زیادی دارد که باید برای گیمر‎های کامپیوتری در ویندوز انجام دهد. به نظر می‎رسد در همایش E3، بیشتر از برنامه‎های مایکروسافت برای بازی‎های رایانه‎ای اطلاع پیدا کنیم.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید