پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های جدید وان پلاس - تکفارس 
پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های جدید وان پلاس - تکفارس 

پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های جدید وان پلاس

مصطفی اسماعیلیان
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 13:30
پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های جدید وان پلاس - تکفارس 

بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار زمان آن فرا رسید تا شرکت وان پلاس نیز از پرچم‌داران قدرتمند خود رونمایی کند. طبق اعلامیه‌های رسمی، وان پلاس سه همایش مختلف را همزمان در آمریکا، انگلیس و هند برای معرفی جدیدترین پرچم‌داران خود برگزار خواهد کرد. پس اگر هنوز برای غروب سه‌شنبه برنامه‌ریزی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای مراسم رونمایی از گوشی‌های هوشمند OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro را از دست ندهید.

به گفته این تولیدکننده چینی، هر دو گوشی هوشمند با هدف رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ عرضه می‌شوند و به راحتی توان تصاحب بازار را خواهند داشت. البته بر اساس شایعات اینترنتی، گوشی هوشمند OnePlus 7 تنها به عنوان ارتقایی نسبت به مدل پیشین خود مطرح شده، از این رو بیش‌تر انتظارات کاربران به سمت مدل Pro نشانه رفته است.

زمان برگزاری کنفرانس: سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۴ می ۲۰۱۹)، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران

محل پخش آنلاین کنفرانس: وب‌سایت و یا کانال رسمی وان پلاس در یوتیوب

مانند همیشه وب‌سایت تکفارس نیز با پوشش زنده و لحظه به لحظه کنفرانس در پایین همین پست همراه شما عزیزان است.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/94376/oneplus7-oneplus7pro-latest-news/” target=”on” button_color_fon=”#ff0080″ button_text_color=”#ffffff” ]جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس[/button]

همچنین می‌توانید نظرات و دیدگاه‌های خودتان را در مورد رونمایی از دو گوشی هوشمند OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro برای ما ارسال کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://www.youtube.com/watch?v=rQEtyuhLEAA” target=”on” button_color_fon=”#0f79ac” button_text_color=”#ffffff” ]برای مشاهده مراسم کلیک کنید[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید