ساعت Steel HR Sapphire Signature معرفی شد - تکفارس 
ساعت Steel HR Sapphire Signature معرفی شد - تکفارس 

ساعت Steel HR Sapphire Signature معرفی شد

علی اسکندری
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 16:00
ساعت Steel HR Sapphire Signature معرفی شد - تکفارس 

کمپانی فرانسوی Withing در حوزه دستگا‌ه‌های سنجش سلامتی فعالیت می‌کند و به‌تازگی به‌عرصه ساعت‌های هوشمند ورود پیدا نموده. این شرکت از سری جدید Steel HR Sapphire پرده برداشته که از آخرین تکنولوژی‌ها و قابلیت‌ها بهره می‌جویند. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

مدل Steel HR Sapphire Signature از دیزاینی جذاب و خیره‌کننده برخوردار است که نظر هر کاربری را به‌سمت محصول فرانسوی جلب می‌نماید. در حقیقت به‌لطف شیشه زیبایی دستگاه افزایش یافته و به‌جرات می‌توان گفت Steel HR Sapphire Signature در بین ساعت‌های هوشمند لوکس قرار می‌گیرد. مدل مذکور در دو نسخه ۳۶ میلی‌متری و ۴۰ میلی‌متری به بازار عرضه شده است. همچنین تولیدکننده Steel HR Sapphire Signature را در رنگ‌های بسیاری تولید نموده که از بین آن‌ها می‌توان به رزگلد اشاره کرد.

خوش‌بختانه تمامی این مدل‌ها به بندی چرمین مجهز هستند که هنگام پوشیدن ساعت حس خوشایندی به کاربر منتقل می‌کند. Steel HR Sapphire Signature به گوشی هوشمند شما متصل شده و کاربر را از اعلان‌های مختلف آگاه می‌کند. در ضمن شمارش‌گر ضربان قلب هم تدارک دیده شده تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی خود مطلع گردید. این ساعت هوشمند از فن‌آوری GPS بهره می‌گیرد تا به‌راحتی مسافت پیموده‌ شده را تخمین بزند.

برای این‌که بتوانید Steel HR Sapphire Signature را به استخر ببرید و در مکان‌های مرطوب از آن استفاده کنید، Withing محصول خود را از هر نظر مقاوم در برابر آب طراحی نموده و به این ترتیب می‌‌توانید Steel HR Sapphire Signature را در آب غوطه‌ور کنید. گفتنی‌ست ساعت هوشمند فرانسوی از سیستم‌عامل‌های محبوبی مثل آی‌او‌اس و اندروید پشتیبانی می‌کند و به‌همین دلیل بسیاری از کاربران قادر به بهره‌گیری از این ساعت خواهند بود. ناگفته نماند Steel HR Sapphire Signature با برچسب قیمتی ۳۳۵ دلاری به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید