فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس 
فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس 

فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد

عباد رمضانزاده
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 22:00
فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس 

براساس اعلام فیسبوک، قرار است به منظور بهبود تجربه کاربری اینستاگرام، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی به این پیام‌رسان و شبکه اجتماعی افزوده شود. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس کنفرانس توسعه دهندگان F8 فیسبوک روز گذشته آغاز شد و در جریان این مراسم کمپانی طی بیانیه‌ای به چند نکته اشاره کرد که یکی از آن‌ها اضافه شدن ویژگی‌های جدید به پیام‌رسان و شبکه اجتماعی زیر مجموعه آن‌ها، اینستاگرام بود. براساس اعلام فیسبوک، قابلیت خرید مستقیم، یک دوربین بهبود یافته و قابلیت جمع آوری پول حالا به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

درواقع اینستاگرام درحال گسترش سیستم فروشی است که ماه گذشته آن را راه اندازی کرده و حالا به افراد عمومی حاضر در این شبکه اجتماعی که قصد فروش محصول خود را دارند (کریتور‌ها) اجازه می‌دهد که یک محصول خاص را در پست خود تگ کرده تا دنبال‌کنندگان بتوانند آن را مستقیما و بدون نیاز به سایت‌های جانبی خرید کنند. این ویژگی با آغاز هفته آتی برای دسته‌ کوچکی از کریتورها ارائه خواهد شد و قرار است به مرور زمان به صورت گسترده عرضه شود. اینستاگرام می‌گوید که دیگر نیازی نیست کاربران برای خرید کردن یک محصول از آن اسکرین شات گرفته و یا  جزئیات آن را در کامنت‌ها و دایرکت جویا بشوند. درعوض، آن‌ها قادر خواهند بود تا فقط با یک لمس ساده کالا موردنظر را مشاهده کرده و آن را به صورت مستقیم خریداری کنند.فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس 

ویژگی معرفی شده دیگر برای اینستاگرام امکان جمع آوری پول است که هم‌اکنون فقط برای ایالات متحده ارائه شده است اما اینستاگرام گسترش آن به کشور‌های بیشتر را وعده داده است. به کمک این ویژگی، کاربران اینستاگرام قادر خواهند بود تا از طریق یک استیکر در استوری‌های خود برای نهاد‌های غیرانتفاعی پول دریافت کنند. فیسبوک متذکر شده است که ۱۰۰درصد مبلغ اهدا شده به دست نهاد‌های غیر انتفاعی می‌رسد و این کمپانی کوچک‌ترین مقداری از آن را برداشت نخواهد کرد.فیسبوک از اضافه شدن ویژگی‌های جدید به اینستاگرام خبر داد - تکفارس 

اینستاگرام همچنین به یک دوربین بهبود یافته نیز مجهز خواهد شد؛ دوربین جدید چیزی را شامل می‌شود که فیسبوک آن را Create Mode نامیده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که بدون استفاده از عکس یا ویدئو  به اشتراک محتوای موردنظر خود بپردازند. فیسبوک همچنین مدعی می‌شود که قابلیت‌های دیگر اضافه شده به دوربین اینستاگرام باعث خواهند شد تا کارابران راحت‌تر از گذشته از افکت‌ها و استیکر‌های این پیام رسان و شبکه اجتماعی استفاده کنند.

و در آخر، فیسبوک عنوان کرد که در اواخر این هفته یک نسخه آزمایشی از اینستاگرام را در کانادا ارائه خواهد کرد که قرار است در آن تعداد لایک‌های عکس‌ها و همچنین تعداد بازدید  ویدئو‌ها حذف شود.

به نظر می‌رسد که فیسبوک با تغییراتی که برای مسنجر‌های زیر مجموعه خود در نظر گرفته است می‌خواهد بیش از گذشته نظر کاربران را نسبت به آن‌ها جلب کند. اما به عقیده بسیاری از کاربران این کمپانی همیشه به نیاز‌های کاربران خود در این زمینه توجه نمی‌کند و اضافه نشدن ویژگی ریپلای کردن به دایرکت مسیج اینستاگرام که کاربران زیادی آن را درخواست کرده‌اند به خوبی بیانگر این مسئله است. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما اینستاگرام دیگر به چه ویژگی‌های جدیدی نیازمند است؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید