Meizu 17 نخستین گوشی ۵G این کمپانی خواهد بود - تکفارس 
Meizu 17 نخستین گوشی ۵G این کمپانی خواهد بود - تکفارس 

Meizu 17 نخستین گوشی ۵G این کمپانی خواهد بود

عباد رمضانزاده
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 23:30
Meizu 17 نخستین گوشی ۵G این کمپانی خواهد بود - تکفارس 

اخبار جدیدی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند کمپانی Meizu قصد دارد تا گوشی هوشمند پرچم دار جدید خود را تحت عنوان یک دستگاه‌ ۵G به بازار عرضه کند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

کمپانی Meizu به تازگی گوشی هوشمند ۱۶s را به عنوان پرچم دار ۲۰۱۹ خود ارائه کرده است اما براساس گمانه زنی‌های جدید، این کمپانی سخت در حال کار بر روی جانشین این گوشی هوشمند است که قرار است اولین گوشی هوشمند ۵G کمپانی نیز لقب بگیرد. علاوه تصویری از کنفرانس  China Unicom اخیر که می‌توان شعار “با عصر جدید ۵G آشنا شوید، Meizu 17 درحال آمدن است” را در آن مشاهده کرد، وبسایت GSMARENA عکس‌هایی را نیز به نقل از یک کاربر Weibo از پرچم‌دار جدید Meizu منتشر کرده است.

براساس گمانه زنی‌های مطرح شده، گوشی هوشمند جدید کمپانی طراحی بدون پورت گوشی هوشمند Meizu Zero را اتخاذ خواهد کرد که پس از با شکست همراه شدن جمع‌آوری بودجه کمپانی به بازار راه پیدا نکرد. Meizu 17 همچنین به عنوان جانشین به حق ۱۶s دارای پیکربندی داخلی پرچم‌دار گونه خواهد بود.

اگر گمانه زنی‌های عنوان شده درست بوده و Meizu 17 به Meizu Zero شبیه باشد، باید انتظار داشته باشیم که گوشی هوشمند ۵G کمپانی یک نمایشگر ۶ اینچی Super AMOLED به همراه حسگر اثر انگشت داخلی را شامل شود. در مورد دوربین‌ها نیز احتمالا شاهد یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در جلو، و یک دوربین دوگانه ۲۰+ ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه‌ خواهیم بود. Meizu 17 قدرت پردازش خود را از Snapdragon 855 خواهد گرفت و از نظر حافظه با ۶/ ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما کمپانی Meizu با این گوشی پرچم‌دار ۵G قادر به رقابت با کمپانی‌هایی مانند هوآوی و سامسونگ خواهد بود؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.