آنباکسینگ هواوی میت ۲۰ - تکفارس 
آنباکسینگ هواوی میت ۲۰ - تکفارس 

آنباکسینگ هواوی میت ۲۰

حسین چوبین
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 22:00
آنباکسینگ هواوی میت ۲۰ - تکفارس 

حدودا ۶ ماه پیش هواوی یکی از گوشی‌های پرچم‌دار خود را با نام میت ۲۰ معرفی نمود. هواوی با طراحی این گوشی قصد داشت تا نماینده اپل و سامسونگ را شکست داده و از آن‌ها پیشی بگیرد. در ادامه همراه ما باشید تا به آنباکسینگ این گوشی بپردازیم.

روی قسمت بالایی جعبه لوگو هواوی، نام خود گوشی و لوگوی مربوط به دوربین سه‌گانه این گوشی حک شده‌ است. بعد از بازکردن جعبه اولین بخش قابل مشاهده خود گوشی می‌باشد اما در زیر گوشی یک بسته قرار داده شده که درآن محافظ شیشه‌ای و دفترچه راهنما جای گرفته‌اند. در قسمت جلویی بسته هم سوزن مخصوص بازکردن سیم‌کارت گذاشته شده و در قسمت زیرین بسته آداپتور به همراه سیم شارژ، به‌علاوه‌ی هدفون مخصوص هواوی که از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به هدفون‌های اپل دارد جای داده شده‌اند.

هواوی میت ۲۰ در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این گوشی سه دوربین اصلی داشته و از اندروید ۹ نسخه پای به همراه پردازنده کایرین ۹۸۰ هفت نانومتری بهره می‌برد. یکی از دلایل موفقیت و محبوبیت این گوشی را می‌توان استفاده از پردازنده هفت نانومتری دانست. اگر بخواهیم اشاره‌ای به صفحه‌نمایش این گوشی هم داشته باشیم باید یگوییم، این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۴*۱۰۸۰ دارد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی آنباکسینگ این گوشی را در زیر مشاهده کنید.

لینک دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

نظر شما دررابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید