آنباکسینگ سامسونگ گلکسی فولد - تکفارس 
آنباکسینگ سامسونگ گلکسی فولد - تکفارس 

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی فولد

حسین چوبین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 08:00
آنباکسینگ سامسونگ گلکسی فولد - تکفارس 

حدودا دو ماه پیش از گلکسی فولد سامسونگ رونمایی شد. همانطور که اطلاع دارید گلکسی فولد اولین گوشی با امکان تا شدن صفحه‌نمایش است. پس از گذشت این بازه‌ی زمانی ویدیوی جعبه گشایی یا آنباکسینگ گوشی مذکور منتشر شد که در زیر برای شما همراهان همیشگی تکفارس قرار گرفته است.

 این شرکت تلاش کرده تا این گوشی و تمام جزئیاتش را به نحو احسن طراحی نماید. کمپانی مذکور قیمت این گوشی را حدودا ۱۹۸۰ دلار اعلام کرده است که قیمت بسیار زیادی به حساب می‌آید. سامسونگ برای توجیه این قیمت زیاد و افزایش رضایت کاربران تصمیم گرفته تا در جعبه این دستگاه امکاناتی همانند گلکسی بادز قرار دهد. البته باید بگوییم طراحی بسیار زیبای جعبه هم جذابیت زیادی داشته و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. در هرحال باتوجه به قیمت، همه‌ی افراد جامعه نمی‌توانند گلکسی فولد را تهیه کنند.

در ادامه باید به این مسئله هم اشاره کنیم که اخیرا مشکلاتی در موبایل فوق مشاهده شده است که شاید در فروش این مدل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و یا حتی آن را به یک مدل شکست خورده مبدل کند. یکی از شایع‌ترین مشکلات خراب شدن صفحه‌نمایش داخلی این گوشی می‌باشد. بخشی از صفحه‌نمایش که به لولا متصل است پس از چندین بار استفاده آسیب می‌بیند و به‌ظور کلی باعث خرابی (به تصویر زیر توجه کنید) صفحه‌نمایش می‌شود.

آنباکسینگ سامسونگ گلکسی فولد - تکفارس 

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیو آنباکسینگ گلکسی فولد را در زیر مشاهده کنید.

لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰p  |  لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰p

نظر شما همراهان همیشگی تکفارس در رابطه با این گوشی چیست؟ به‌نظر شما این گوشی ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.