گلکسی A70 به‌طور رسمی معرفی شد | جزئیات جدید - تکفارس 
گلکسی A70 به‌طور رسمی معرفی شد | جزئیات جدید - تکفارس 

گلکسی A70 به‌طور رسمی معرفی شد | جزئیات جدید

حسین چوبین
۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - 20:30
گلکسی A70 به‌طور رسمی معرفی شد | جزئیات جدید - تکفارس 

همانطور که اطلاع دارید دقایقی پیش خانواده جدید سری گلکسیA معرفی شد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته در کنار سری پرچم‌دار S سری میان رده A را قرار دهد تا این دو سری را به‌عنوان دو سری اصلی یا به‌نوعی پیشتاز خود معرفی کند. در ادامه قصد داریم تا نگاهی کوتاه به مشخصات و ویژگی‌های گلکسی A70 داشته باشیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

اولین موردی که در گلکسی A70 به چشم می‌خورد اندازه‌ی بزرگ این گوشی به نسبت اندازه‌ گوشی‌های استاندارد امروزی است. صفحه‌نمایش این گوشی ۶٫۷ اینچی است که به‌نوعی طراحی شده که در دست به‌راحتی قرار می‌گیرد. این مدل هم همانند بیشتر گوشی‌های سامسونگ از صفحه‌نمایش سوپر امولد (super amoled) با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی هم به صورت حفره‌ای می‌باشد.

حسگر اثرانگشت این گوشی همانند گلکسی S10 و +S10 درون صفحه‌نمایش قرار گرفته است. مکان قرار گیری سنسور تشخیص اثرانگشت مناسب است اما کیفیت عملکرد آن خیلی مساعد نیست یا به‌نوعی کیفیت و عملکرد این سنسور قابل قبول نیست. دکمه روشن و خاموش کردن در مکانی شبیه سری S10 قرار گرفته است.

در قسمت پشتی این گوشی سه دوربین قرار گرفته که در ادامه توضیحات کوتاهی می‌دهیم اما نکته‌ قابل توجهی که باید به آن اشاره کنیم جنس قاب پشتی گوشی می‌باشد. به گفته شرکت سازنده قاب پشتی این گوشی از گلاستیک سه‌بعدی (۳D Glasstic) ساخته شده. گلاستیک نوعی ترکیب جدید از شیشه و پلاستیک است.

سامسونگ برای بخش ورودی هدفون این گوشی از ورودی جک استفاده نموده و برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن گوشی یو‌اس‌بی تایپ سی را به‌کار گرفته است که همین مورد سبب افزایش سرعت در انتقال اطلاعات در زمان استفاده از کابل یو‌اس‌بی می‌شود.

این گوشی در رنگ‌های متفاوتی طراحی شده است که همگی آن‌ها مانند یک منشور عمل می‌کنند نور را در خود انعکاس می‌دهند. رنگ های گلکسی A70 شامل سفید، آبی، مشکی و ارغوانی می‌شوند.

درمورد حافظه داخلی این گوشی باید بگوییم، حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی است. هرچند این مقدار حافظهداخلی برای استفاده از یک گوشی کافی است اما اگر بخواهید می‌توانید از کارت اس‌دی هم استفاده کنید. ظرفیت باتری گلکسی A70 حدودا ۴۵۰۰ میلی‌امپرساعتی است که همین مسئله کمک می‌کند تا این گوشی کمتر نیاز به شارژ کردن داشته باشد. همچنین این گوشی از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌نماید. سیستم عامل این گوشی اندروید ۹ پای بوده و از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. ۶ هسته از ۸ هسته این گوشی برای حالت معمولی و ۲ هسته آن هم برای استفاده در حالت بازدهی بالا است.

گلکسی A70 به‌طور رسمی معرفی شد | جزئیات جدید - تکفارس 

دوربین اصلی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است که در کنار آن دو دوربین‌ ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی هم همانند دوربین اصلی آن ۳۲مگاپیکسلی می‌باشد که کیفیت بالایی را در هنگام تصویر برداری ارائه می‌دهد.

گلکسی A70 در ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) به‌طور رسمی عرضه می‌شود و قیمت ان بسته به مکان شما متفاوت است پس باید تا زمان عرضه رسمی منتظر بمانید تا قیمت و جزئیاتی همچون نوع پردازنده و بازدهی آن مشخص شود.

نظر شما همراهان همیشگی تکفارس دررابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.