جعبه‌گشایی هواوی P30Pro - تکفارس 
جعبه‌گشایی هواوی P30Pro - تکفارس 

جعبه‌گشایی هواوی P30Pro

حسین چوبین
۹ فروردین ۱۳۹۸ - 08:00
جعبه‌گشایی هواوی P30Pro - تکفارس 

پس از معرفی آخرین پرچم‌دار هواوی اخبار و گزارش‌های فراوانی مربوط به این گوشی منتشر گردید و اما امروز ویدیوی جعبه گشایی هواوی P30Pro هم منتشر شد که این ویدیو را در زیر به همراه توضیحات مختصری برای شما همراهان همیشگی تکفارس آماده کرده‌ایم. پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی جعبه کاملا متناسب با گوشی‌های هوشمند امروزی است. روی سطح بالایی جعبه لوگوی هواوی، نام خود گوشی (Huawei P30Pro) و نوشته Quad Camera (چهار دوربین) قرار گرفته‌اند. در قسمت کناری هم نام گوشی و سایر جزئیات به صورت یک برچسب به جعبه متصل شده است.

همانند سایر مدل‌های هواوی و گوشی‌های هوشمند موجود در بازار اولین چیزی که پس از بازکردن جعبه به چشم می‌خورد خود موبایل می‌باشد. در قسمت زیری موبایل یک بسته گذاشته شده که در آن سوزنی برای بازکردن اسلات سیم‌کارت و یک محافظ ژله‌ای مخصوص P30Pro قرار گرفته است. در قسمت زیری این بسته هم که درواقع پایین‌ترین بخش یا به نوعی آخرین بخش این جعبه می‌باشد هدفون، آداپتور و سیم شارژر که اتصال آن از نوع تایپ سی است قرار گرفته‌اند. در زیر می‌توانید ویدیو آنباکسینگ مربوط به این موبایل را مشاهده کنید.

در ادامه باید اضافه کنیم هواوی P30Pro، یک دوربین حرفه‌ای فوق هوشمند با امکانات ارتباطی بسیار قدرتمند (تماس و شبکه‌ی اینترنتی سیم‌کارت، وای‌فای و…) بوده که با استاندارد IP68 ضدآب و غبار است و فقط با ۳۰ دقیقه شارژ می‌توانید باتری آن را تا ۷۰ درصد شارژ نمایید. باتوجه به تنوع رنگ‌ این گوشی و قیمت مناسب در کنار امکانات فراوان مطمئنا گوشی مذکور گزینه‌ای مناسب برای خرید و رقیبی جدی برای آیفون ایکس اس مکس و گلکسی اس۱۰ پلاس به حساب می‌آید.

لینک دانلود

جهت مشاهده‌ی سایر اخبار منتشر شده در رابطه با این گوشی به لینک‌های زیر مراجعه کنید. به‌علاوه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هواوی P30 و P30Pro معرفی شد | جزئیات جدید منتشر شد

از گوشی هواوی پی ۳۰ با دوربین سه‌گانه و نمایشگر آمولد رونمایی شد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.