تصاویر و مشخصات دو دستگاه Galaxy A70 و Galaxy A60 در اینترنت فاش شد - تکفارس 
تصاویر و مشخصات دو دستگاه Galaxy A70 و Galaxy A60 در اینترنت فاش شد - تکفارس 

تصاویر و مشخصات دو دستگاه Galaxy A70 و Galaxy A60 در اینترنت فاش شد

عباد رمضانزاده
۵ فروردین ۱۳۹۸ - 17:00
تصاویر و مشخصات دو دستگاه Galaxy A70 و Galaxy A60 در اینترنت فاش شد - تکفارس 

تصاویری از دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ در اینترنت منتشر شده است که نشان دهنده ارائه قریب و الوقوع آن‌ها از سوی این کمپانی هستند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ادامه این خبر از تکفارس همراه باشید.

سری بازنگری شده Galaxy A کمپانی سامسونگ هم‌اکنون ۵ عضو دارد و حالا این‌‌طور به نظر می‌رسد که حداقل دو مدل دیگر قرار است به آن‌ها اضافه شود. توجیه این مسئله تصاویر و جزئیاتی است که از  دو گوشی هوشمند Galaxy A60  و Galaxy A70  توسط TENAA  در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، هر دو گوشی هوشمند مذکور مجهز به دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهند بود، A70 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است و A60  از نمایشگر  Infinity-O  بهره می‌گیرد.

Galaxy A70 یک نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد داشت که یک ناچ قطره‌ای بر روی آن وجود دارد؛ چیزی که سامسونگ علاقه دارد آن را Infinity-U بنامد. جزئیات مربوط به دوربین پشتی دستگاه هنوز فاش نشده است اما این‌طور پیش‌بینی می‌شود که ماژول‌های معمولی، سوپر عریض و عمقی، تشکیل دهنده آن باشند. پنل پشتی دستگاه نیز گرادیان به نظر می‌رسد اما نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصد در مورد آن مطمئن بود چرا که این می‌تواند خطای دیدی برگرفته از تأثیر رنگ‌ها و نور بر روی تصویر باشد.

ابعاد Galaxy A70 نیز ۱۶۴٫۲x76.7×7.9 میلی‌متر اعلام شده است. این دستگاه مجهز به یک باتری ۴,۴۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که بعد از باتری به کار رفته در Galaxy A9 Pro 2016، بزرگ‌ترین باتری گوشی‌های هوشمند Galaxy A به حساب می‌آید.

Samsung Galaxy A60 اما با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه‌گانه خود که یک حلقه تجملی به دور لنز اصلی آن نقش بسته است، شباهت زیادی به Galaxy A8s دارد. این دستگاه جدید که به یک حسگر اثر انگشت در پشت و  باتری ۳,۴۱۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد بود، دارای ابعاد ۱۵۵٫۲x73.9×7.9 میلی‌متر است که  آن را کمی از Galaxy A70 کوتاه‌تر جلوه می‌دهد.

هردو این گوشی‌های هوشمند با شماره مدل‌هایی که به صفر ختم می‌شوند گواهی شده‌اند (SM-A7050 and SM-A6060). از این نوع شماره مدل‌ها معمولاً برای دستگاه‌های ویژه کشور چین استفاده می‌شود؛ در اواخر سال ۲۰۱۸ بود که Galaxy A8s در ابتدا فقط برای مشتریان چینی ارائه شد اما در نهایت با تغییر نام به Galaxy A9 Pro 2019 به کره جنوبی رسید. به هر حال باید صبر کنیم و بینیم که آیا سامسونگ چنین کاری را در زمان ارائه Galaxy A60  و Galaxy A70  انجام خواهد داد یا خیر.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا یه نظر شما سامسونگ قصد دارد تا استراتژی به کار رفته درمورد Galaxy A8s را در ارائه دو دستگاه جدید خود نیز استفاده کند؟ با ما در بخش نظرات در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.