سال ۲۰۱۸ و باز هم آماری ناامیدکننده برای HTC - تکفارس 
سال ۲۰۱۸ و باز هم آماری ناامیدکننده برای HTC - تکفارس 

سال ۲۰۱۸ و باز هم آماری ناامیدکننده برای HTC

سید محمد معلمی
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - 21:00
سال ۲۰۱۸ و باز هم آماری ناامیدکننده برای HTC - تکفارس 

در چند سال اخیر، درآمد HTC سیر نزولی به خود گرفته بودند و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها وضعیت شرکت تایوانی بهتر شود. آنطور که مشخص است، سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برای HTC هم تفاوتی نداشته و آمار ناامیدکننده این کمپانی ادامه‌دار بوده است.

در چهارمین بازه زمانی سه‌ماهه سال ۲۰۱۸، شرکت HTC تنها ۱۳۲٫۷ میلیون دلار درآمد کسب کرد که البته ممکن است به‌زعم بسیاری از افراد یک پیشرفت نسبت به درآمد ۹٫۷ میلیون دلاری باشد ولی وقتی دخل و خرج این کمپانی را با هم مقایسه می‌کنیم، شرایط بحرانی باز هم ادامه می‌یابد.

در سه‌ماهه دوم سال گذشته میلادی، HTC حدود ۹۱ میلیون دلار درآمد داشت که نشانگر بعضی اتفاقات مثبت بود. این شرکت توانست ۸ درصد درآمد بیشتری کسب کند که در مقایسه با شرایط دو سال پیش این کمپانی که درآمد آن منفی ۳۱ درصد شده بود، مطمئناً آمار خوبی به حساب می‌آید.

به طور کلی، HTC راه زیادی باید بپیماید که به درآمد قابل‌قبولی دست یابد بنابراین حداقل در این سه ماه مجبور است کاری کند تا درآمد بیشتری به دست آورد. انتظار می‌رود این شرکت تایوانی با همکاری چندین شرکت ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی دستگاه HTC 5G Hub و سرویس گیمینگ Viveport Infinity VR را ارائه کند. همچنین گفته می‌شود که شرکت مذکور می‌خواهد یک گوشی ۵G در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ روانه بازار نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید